even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo ik ben maurice ik ben 24 jaar en weeg ongeveer 65 kilo
    ik ga maandag voor het eerst op fitness met een vriend van mij die er al op zit
    mijn beroep is betonboorder bij interboor
    ik kwam terecht op deze site om dat ik de hele avond al aan het zoeken was naar een voedsel schema wat je wel mag eten en liever niet en deze site leek me erg intresant
    nou denk me eigen wel genoeg te hebben voorgesteld

de groeten maurice

Welkom en veel suc6
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

heey welkom, veel plezier op het forum

Comment

welkom,
        veel plezier op het form,

Comment

Welkom Maurice! Informatie genoeg hier.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

ja denk het ook wel ik ben niet zo weg in de fitness heb een tijd thay boxing gedaan maar nu al bijna 2 jaar helemaal niks gedaan en een vriend van mij zit nu op fitnes en zei ga lekker mee dus zo doende dat ik wat dingen wou weten en daar heb je op deze site genoeg van alleen ben ik er nog niet uit wat ik zeg maar wel kan en niet kan eten ik wil zeg maar een voedsel schema hebben met wat goed is en niet goed is mischien kan jij mij meer er over vertellen ik wil nu eerst kijken of ik het wat vindt en dan over een half jaar gaan kuren alvast bedankt groeten maurice

Comment

Welkom
              Who's the Chef

Comment

Maurice, eerst een halfjaartje trainen, zonder voorgeschiedenis en je weet nog niet hoe je moet eten en dan aan de as? Ik hoop echt dat dat een grapje is...
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom.

Comment

welkom , toch denk ik dat je eerst maar eens flink aan de ijzers moet gaan hangen voordat je aan kuren uberhaupt mag gaan denken, Generalix heeft in deze groot gelijk. Maar bij deze van harte welkom, greetings wiseguy

Comment

Welkom.
                      getting back in shape...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X