Hallo mensen!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo mensen!

Hallo mensen!

Ik ben Fender, 35 jaar ik kom uit Rotterdam,
    Ik weeg 100 kilo, 1.82 lang,
    ik heb jaren aan judo en wielrennen gedaan en een tijd gestopt, doe nu aan krachttraining 3 tot 4x per week, ruim een half jaar.
    Werk 17 jaar in verpleging als vaste nachtdienst 7 nachten op en af achter elkaar!
    Ik ben getrouwd en heb 4 pracht van zonen!
    Ik hou al een tijd deze site/ forum in de gaten en vind dit wel een intersante en leuke forum.
    okay mensen., groetjes!!!
    Last edited by FENDER; 22-11-2007, 23:33.
    Hijs fijn!

welkom!!

grts

Comment

Welkom
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom,
        veel plezier op het form,

Comment

Welkom.
          getting back in shape...

Comment

Welkom kerel.
            Who's the Chef

Comment

Welkom
              Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom! 100Kg is wel een dik begingewicht kerel. Bij welk vetpercentage is het?
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dank jullie wel! echt een gave forum trouwens, en een leuk cluppie mensen!! Mijn complimenten!!!

En ff mijn naam.., ik heet Danny

@GeneralIx: ja het inderdaad een flink gewicht. Ik vertel je dat ik altijd slank ben geweest en jaren aan judo en daarna fanatiek aan wielrennen heb gedaan.

Toen ik 5 jaar geleden als vaste nachtdienst ben gaan werken is het betreft eetpatroon een beetje mis gegaan! En 3 jaar geleden ook nog eens met alle sporten gestopt en mij toegelegd op mijn rockband wat ik ook al mijn hele leven doet (muziek maken) té veel koolhydraten en vet wat resulteerde in een gewicht van maar 130 kilo met veel gezondheidsklachten en hoge bloeddruk.

Als een gek gaan knallen met krachttraining en cardio! Ik heb er veel plezier in en ga intensief en graag! Ook bij de mindere momenten bijvoorbeeldals ik ff minder zin heb ga ik consequent! Ik ben in dit half jaar 30 kilo afgevallen dmv erg goed op mijn voedingstoestand letten en trainen en ik pak ook in dat half jaar dat ik nu train de racefiets ipv motor/auto als ik naar mijn werk ga! Ik heb al zeg ik het zelf een goed trainingsprogramma en ik gooi er alles aan energie in! Mijn conditie, hartslag en vooral mijn bloeddruk zijn weer op heel gezond pijl en ik merk dat ik weer lekker sterker word!

De vetmeting bij de dieëtist zat bij mij op 24 maar is nu inmiddels gezakt naar 22. maar kwa gewicht sta ik een beetje stil maar dat zal misschien te maken hebben dat ik meer spieren kweek en of door het gebruik van creatine ethyl ester., waar ik wel merkbaar profijt van heb! Afijn ik ben een heel erg gemotiveerd mens betreft de sport en voel mij weer de oude. Mijn doel is dat mijn conditie weer als vanouds word en ik wil betreft spieren flink gaan groeien.

Nogmaals dank voor jullie vriendelijke welkom!!!!!

GRTZ....
                  Hijs fijn!

Comment

Klinkt goed man! Gemotiveerd en je doet er wat mee, volhouden!
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Klinkt goed man! Gemotiveerd en je doet er wat mee, volhouden!
                      Hey daarrr..., superthanx man., gaat helemaal goed komen! Kwa fanatisme zit ik weer op mijn oude level wat ook bij mijn vorige sporten het geval was! Het moet gewoon een onderdeel van je leven worden.., en dat is bij mij gelukkig het geval!

Grtzzz!!!
                      Hijs fijn!

Comment

ook nieuw hier,en druk leven en tijd voor de sport ok dan .inderdaad en leuk forum

Comment

zwaar he die nachtdiensten?

hee danny vind je die nachtdiensten niet erg zwaar? Heb je dan nog wel puf om te trainen? Ik weet wat het is om nachtdiensten te draaien doe het zelf ook werk ook onregelmatig en dat komt je gezondheid en je gezinsleven niet echt ten goede. Ik werk al 27 jaar onregelmatig weet dus wel wat het inhoudt en hoe ouder je wordt hoe zwaarder de belasting. Heb dus waardering voor je inzet en motivatie , een mede onregelmatige dienst collega, wiseguy

Comment

Nachtdiensten hakken er hard in ja. Ik ondervind momenteel de gevolgen van oververmoeidheid. Heb een fikse luchtweginfectie overgehouden aan het onregelmatige werkschema + zwaar trainingschema. Ben dus ff uit de running voorlopig. Blijf zo gezond mogenlijk is mijn advies en do'nt overdo it!
                            Geniet, en drink met maten!

Comment

@ sterkste ophaler: inderdaad hakt dat er in., en ik merk wel de belasting en dat resulteerd zich wel af en toe in een iets mindere weerstand. Daarom train ik wel in nachtdienst week 3 x met meer rust ertussen en langere tusseposes tussen de trainingen. Goede voeding extra supletie en rust is een belangrijke factor!in mijn vrije week train ik 4x intensief! progressie is er gelukkig wel ondanks onregelmatigheid!

@ whiseguy: thanx man en ja ik ben nu 35 jaar en ik merk het verschil zeker met 10, 20 jaar terug hahaha! Maar dat geeft niet. Het gezin lijd er voor de duidelijkheid zeker niet onder omdat ik week op en week af werk dus ik heb een heerlijke vrije week om veel aandacht te besteden voor mijn gezin en in mijn werkweek is het goed uitkienen met de tijd!

GRTZ!
                              Hijs fijn!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X