Damien

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Damien

Nieuw hier dus, train nu ongeveer 3 maanden redelijk gemotiveerd - 3 a 4x per week - alleen heb dat dan helaas eventjes laten zakken in de kerstperiode.

Veel groei merk ik opzich nog niet alleen in gewichten die ik aankan wel. Maar ik doe eigenlijk behalve trainen ook nog niks aan supplementen of voedingsschemas, wel ben ik begonnen met een Split Schema. En ga binnenkort Whey Protein aanschaffen.

Ben ongeveer 1.80m, 17 jaar en rond de 70 kg maar mijn BF en BMI zou ik niet zo weten

Verder is mijn doel op dit moment veel groeien en voor het eind van de zomervakantie in de buurt van droog getraind te zijn.

Zijn er nog dingen die echt het allerbelangrijkst zijn om te weten als ik van plan ben om echt goed stevig te groeien?

Welkom! Voorwaarde om te groeien: rust, training, eten. Zorg dat die drie kloppen en dan je al heel ver. Blijf voorlopig nog maar weg van sups en al helemaal van steroïden, enige uitzondering zijn vitamines en eiwitten.
    Veel plezier op het forum!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X