Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Bedankt voor alle berichten Er werd ook gevraagd wat mijn stats zijn:
Heb nog wat moeite met alle afkortingen en benamingen haha..
Lengte: 172
gewicht: 62
bf: Heeft wat uitleg nodig, heb het nog niet op laten meten met een tang. Heb wel op een wellpointapparaat gestaan. Schijnt niet de allerbeste uitslag te geven maar meer een indicatie. Dit was 17%. Dit leek mij iets te positief. Maar snel een keer goed opmeten dan!
Er zijn genoeg vrouwen die trainen alleen bevinden ze zich niet op een forum.
Maar er mogen inderdaad wel wat meer vrouwen komen op dit forum. Ik ben er in ieder geval 1 van
Mijn hero's: Duncan & Lisca Stutterheim en Jenny Gaidoukevitch
Ik ben Kiki, 27 jaar oud, sinds 4 maanden aan het trainen.. In eerste instantie maar wat gedaan, maar sinds een maand een schema op laten stellen in een sportschool.. Ik heb altijd aan intensieve teamsport gedaan echter door omstandigheden moest ik hier mee stoppen. Ik probeer nu 4 keer per week te trainen maar als het kan 5 keer om fit te blijven en strak te worden. Ik begrijp nu wat het is als mensen zeggen dat het een verslaving is. Ik wil resultaat!! Ik hoop dat ik hier meer informatie kan vinden om het wat professioneler aan te pakken.
Jongen! Kiki is al vanaf begin dit jaar lid van bodynet! Dit is gewoon een keiharde bump! Voortaan ff beter kijken.
@ Black Identity
Dit noemen we nou een Bump. Een topic ouder dan 3 maanden weer naar boven halen heeft weinig tot geen nut. De topic starter heeft dan al antwoord op zijn vraag gekregen of is niet meer of weinig actief. In dit geval is Kiki al heel lang niet meer actief geweest. Ik vraag me overigens wel af of ze nog eens terug komt...
Comment