Gegroet ijzervreters!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gegroet ijzervreters!

IK heb al een tijdje rond zitten snuffelen op dit informatieve forum dus zal me bij deze ook even voorstellen. Ik ben Paul, volgende week 41 jaar, en heb de sportschoenen en handschoentjes na de nodige spierpijn van de afgelopen wintersportvakantie ook maar weer uit de kast gehaald. Ben in het verleden zo'n 4 x 2 jaar actief met gewichten in de weer geweest en door grote veranderingen in mijn leven steeds weer afgedwaald van het ferme pad.
    Omdat deze periodes mij altijd erg goed bevallen zijn en er (bijna) niets lekkerder is dan met en aan je lijf te werken ben ik dus twee weken geleden weer begonnen. Na de eerste spierpijnweek komt het enthousiasme dan ook direct weer terug, ik begin de spieren (althans wat er na 3 jaar nog van over is) weer enigszins te voelen.
    Omdat ik helaas altijd alleen train lijkt een forum zoals dit me een prettige aanvulling, als aanmoediging in moeilijke periodes, wellicht om succes en teleurstelling te delen en voor alle info uitwisseling natuurlijk.
    Ik ben niet groot, ook nooit geweest, meer mean en lean zogezegd als het allemaal weer lekker op gang komt. Meer een ectomorf van 1.88, nu 80 kg, 13,5% Bf. Ik hoop na een jaar actief trainen op 85 kg zitten met maximaal eenzelfde Bf%. Mijn doelstelling is 90 kg eind 2009, dat moet toch wel lukken lijkt me.
    Voorlopig train ik om weer op gang te komen FB 3x p/w, 1 oefening per spiergroep (schouders en benen wel 2 oefeningen) met 3 sets van 6-10 till failure, met iedere dag andere oefeningen (weekschema). Daarvoor en daarna 2 x 10 min cardio op een hartslag van 140 om ook weer iets meer conditie te krijgen). Inclusief cardio dan maximaal 1,5 uur trainen. Dit wil ik twee maanden doen om daarna met een splitschema te gaan werken voor 4x per week een uur.
    Ik heb in het verleden erg veel gelezen en geexperimenteerd (natural) over spiermassa aanwas voor ectomorfjes, vind dat erg interessant en heb daar vind ikzelf redelijk goed mee gescoord. Ik doe dus graag mee in de toekomstige discussies en gesprekken!

Welkom hier en lekker uitgebreide intro!

Je doelen moeten wel te doen zijn, sowieso voor het eerste jaar. 2 jaar achter elkaar 5kg pakken kan misschien wel wat veel zijn, maar dat is afhankelijk van hoeveel progressie er nog is blijven zitten

Comment

Welkom!
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Welkom
        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom man,,

Comment

Welkom! Veel succes en veel plezier op het forum!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

Comment

Welkom hier.

Mooie intro
                Who's the Chef

Comment

Becoming a human juggernaut!!!

Comment