Hoi Iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoi Iedereen

Hallo iedereen,

Mijn naam is Tom, ik ben 22 jaar, 184 cm en 81 kg. Mijn BF ligt rond 23%, dus mijn voornaamste doel is om dit veel lager te krijgen. Ik train ongeveer 2 jaar, maar niet echt heel serieus, meer als aanvulling op mijn tennistrainingen. Ik hoop op dit forum wat tips te vinden over hoe ik mijn doel het beste kan bereiken en hoe ik wat serieuzer met fitness en voeding kan bezig zijn.

groeten,

Tom

welkom
    een dag niet getraind is een dag niet geleefd

Comment

ben je zeker dat je BF 23% is??

lijkt me nogal veel voor die lengte/gewicht verhouding

Comment

Ja, ik ben wel redelijk zeker. Heb zo'n weegschaal die een elektrische stroom door het lichaam stuurt. Daar krijg ik 19.2 kg vetmassa en 81.3 totale massa op te zien. Dus als ik dat uitreken kom ik aan 23.6% ofzo. Maar hoezo zou deze verhouding niet kunnen? (ben ook nogal gespierd van nature uit, dus mss daarmee)

Comment

net niet, als je nogal gespierd bent van nature uit kan deze verhouding helemaal niet kloppen.

ik ben ook redelijk gespierd van nature uit, daarom dat ik voor op 10%bf te zitten 68 mag wegen voor 1m73. Een persoon met weinig spieren echter (ecto) mag bijvoorbeeld maar 60 of minder wegen voor 10%bf

Comment

Welkom
            Who's the Chef

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

Comment

Bedankt iedereen

@spectral: dus wat leidt jij dan af uit mijn gegevens, heb ik een enorme voorraad vetmassa dan? of kan het zijn dat ik de weegschaal verkeerd afgelezen heb en er eig 19.2% stond(zou eens moeten checken), maar ik vind van mijzelf dat ik redelijk gespierd ben en niet obees ben( want 25% is toch al obees of niet?)

Comment

Originally posted by rocket View Post
                  Bedankt iedereen

@spectral: dus wat leidt jij dan af uit mijn gegevens, heb ik een enorme voorraad vetmassa dan? of kan het zijn dat ik de weegschaal verkeerd afgelezen heb en er eig 19.2% stond(zou eens moeten checken), maar ik vind van mijzelf dat ik redelijk gespierd ben en niet obees ben( want 25% is toch al obees of niet?)
                  wat ik eruit afleid is dat je ofwel totaal geen spiermassa hebt, dan kan ik erin komen dat je zoveel vetpercentage hebt.

ofwel dat er ergens iets niet klopt (fout afgelezen, weegschaal niet nauwkeurig, noem maar op). Want als je van nature uit gespierd bent lijkt het me heel sterk dat je bij die lengte en gewicht 23%BF hebt...

en ja 25 is heel veel, ik ben ongeveer van zo'n percentage beginnen af te vallen en ik was echt een vet varken vond ik zelf

Comment

Welkom! en succes!

Comment

Welkom en veel succes! Lees vooral eens Q & A to get ripped van Punani.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom
                        Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X