Originally posted by Genjuro
View Post
Nieuwe jongen (Omar)
Collapse
X
-
Haha welkom
Ik zou eerst naturel trainen als ik jou was,
anabolen geven vervelende bijwerkingen.
plus het gebruik op een onvolledig getrained lichaam kan zeer nadelig werken.
Maar veel suc6Sometimes you need a second chance, because time wasn't ready for the first one
Comment
-
Originally posted by janwin View PostIk snap even niet dat je Humalog adviseert, da's snelwerkende insuline, dus in orincipe alleen voor diabetici, die op insuline zin ingesteld. Zomaar 10 i.u. kan dodelijk zijn! Dat wil je toch niet op je geweten hebben!
Nu ben ikzelf diabeticus, ingesteld op Humalog, dus ik denk een beetje te weten waar ik het over heb. Als dat waar zou zijn van Humalog, zou ik inmiddels beresterk moeten zijn, want ik gebruik zo'n 100 i.u. per dag, al zo'n jaar of 5!
Comment
-
Originally posted by janwin View PostIk snap even niet dat je Humalog adviseert, da's snelwerkende insuline, dus in orincipe alleen voor diabetici, die op insuline zin ingesteld. Zomaar 10 i.u. kan dodelijk zijn! Dat wil je toch niet op je geweten hebben!
Nu ben ikzelf diabeticus, ingesteld op Humalog, dus ik denk een beetje te weten waar ik het over heb. Als dat waar zou zijn van Humalog, zou ik inmiddels beresterk moeten zijn, want ik gebruik zo'n 100 i.u. per dag, al zo'n jaar of 5!"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
hoeft niet gevaarlijk te zijn...
Originally posted by GeneralIx View PostUiteraard wordt er de kortwerkende variant geadviseerd. Wordt namelijk gebruikt i.c.m. rHGH. Is om nog wat extra gains eruit te putten. De 10 IU hoeft niet gevaarlijk te zijn, noodzakelijk is wel dat je er een bepaald aantal grammen dextrose bij inneemt. Weet zo niet meer de dosis, maar daar is een richtlijn voor.
Jij verweet mij al eens niet op dit forum thuis te horen, maar de schadelijke opmerkingen hier, doen mij er steeds meer van overtuigen, evenals de opmerking van een paar items hier geleden, dat je inderdaad gelijk had. Toevallig praatte ik hier wel met kennis van zaken en dat kan ik helaas van sommige anderen niet zeggen! Sorry!Je krijgt nooit een tweede kans voor een eerste indruk ---
Comment
-
Originally posted by janwin View PostNee, het hoeft niet, kolder, want het kan dus wel. De suikerhuishouding van ieder mens is persoonlijk. Bedenk dat de één bij 5 iu insuline al een zgn hypo kan krijgen, en een ander bij 40 iu niet. Ligt ook een beetje aan de uitgangssituatie. Stel dat degene die we nu adviseren, een vrij lage blds heeft, en hem wordt nu geadviseerd insuline te nemen, dan raakt hij in principe in een hypo, en bij te lang durende hypo heb je aantoonbare hersenschade, en bij een nog langer durende hypo kan dat echt de dood ten gevolge hebben.
Jij verweet mij al eens niet op dit forum thuis te horen, maar de schadelijke opmerkingen hier, doen mij er steeds meer van overtuigen, evenals de opmerking van een paar items hier geleden, dat je inderdaad gelijk had. Toevallig praatte ik hier wel met kennis van zaken en dat kan ik helaas van sommige anderen niet zeggen! Sorry!
Om die hypo te voorkomen moet er ook dextrose worden ingenomen, zoals ik al zei. De formule zou ik zo niet weten, maar die is er wel.
In principe is alles gevaarlijk, het hangt allemaal af van hoe je ermee omgaat."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostLigt er aan wat je onder "dood" verstaat. Anne is ook behoorlijk hersendood :P"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
14 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
14 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment