hallo mensen,
mijn naam is harald ik ben 20 jaar 1.81 m en weeg naar schatting zo'n 70 kg.
ik ben sinds 2.5 maanden wat aan het trainen. et is niks profesioneels en ik train thuis. ( sit ups push ups.) en div. oefeningen met halters.
het punt is ik zit voor 4 maand in zeeland voor stage ( mid. hotel school)
omdat het hier vrij rustig is en niet veel te beleven is bedacht ik me eige om maar es wat aan me lichaam te doen.
omdat ik in de horeca werk is het voor mij onmogelijk om een vast train/eet patroon aan te houden.
hoe kan ik toch zonder met regelmaat te eten en te trainen. me lichaam trainen? met primitieve middelen. ik eet gezond, drink weinig ( alcohol) en probeer zo veel mogelijk te trainen.
khoop veel tips te krijgen van mensen met meer ervaring dan mij
want kben volledig nieuw in deze scene en heb er de ballen verstand van
groeten Harald
mijn naam is harald ik ben 20 jaar 1.81 m en weeg naar schatting zo'n 70 kg.
ik ben sinds 2.5 maanden wat aan het trainen. et is niks profesioneels en ik train thuis. ( sit ups push ups.) en div. oefeningen met halters.
het punt is ik zit voor 4 maand in zeeland voor stage ( mid. hotel school)
omdat het hier vrij rustig is en niet veel te beleven is bedacht ik me eige om maar es wat aan me lichaam te doen.
omdat ik in de horeca werk is het voor mij onmogelijk om een vast train/eet patroon aan te houden.
hoe kan ik toch zonder met regelmaat te eten en te trainen. me lichaam trainen? met primitieve middelen. ik eet gezond, drink weinig ( alcohol) en probeer zo veel mogelijk te trainen.
khoop veel tips te krijgen van mensen met meer ervaring dan mij
want kben volledig nieuw in deze scene en heb er de ballen verstand van
groeten Harald
Comment