Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Welkom kerel! 39kg, Is dat niet ernstig ondergewicht? Zou eens even lezen in de sectie voeding, beginnen met de sticky en dan bulkschema's bekijken.
Veel plezier op het forum!
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
zo mager ben ik niet en k voel me ni slecht, maar k ga dan gaan bulken. bedankt!
Ja was niet lullig bedoeld hoor. Maar het klinkt als weinig, vandaar. Is ook niet de bedoeling dat je je slecht voelt, zeker niet. Zou wel zeker even kijken naar bulken als je wat groter wilt worden.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
hey ik ben nieuw op deze site,ik train nu 8 maand 3 a 4 maal per week, woog 69 kg toen nu 75 kg,graag had ik hier wat meer info gekregen vr een goed benenschema aangezien ik de mijne nog niet getraind heb buiten het voetballen gerekend dan.
Volgende keer iemand anders' topic vervuilen is een reprimande. Lees eens rond in trainingsschema's, dan zie je echt wel manieren om je benen te trainen.
Comment