Hi,
Ik ben Milla, heb altijd gesport maar meer op het gebied van groepslesjes en cardiofitness.
Nu doe ik sinds 1,5 jaar cardio en krachttraining. Het eerste jaar trainde ik 4x per week gemiddeld 1,5 a 2 uur. Nu train ik 3x per week gemiddeld 1,5 uur.
- 15 min cardio (hardlopen of snel wandelen, dit afgewisselde)
- buikspieren (afwisselend posities)
- boven- of onderlichaam (afwisselende oefeningen)
- 20 min a 30 min hardlopen
Soms ook gewoon één avond 1 uur hardlopen (op de loopband)
Ik ben bezig met afvallen. Ik heb van nature een gespierde en stevige bouw. Heb erg stevige/gespierde bovenbenen. Ik ben bezig deze spieren af te breken door te squaten/lunchen (alleen met stang, zonder gewicht) en daarna 30 min hardlopen. Daarnaast gebruik ik momenteel (weer) pure Ephedrine HCL (4 weken op, 4 weken af)
Hoop hier veel informatie op te doen!
Groetjes,
Milla
Ik ben Milla, heb altijd gesport maar meer op het gebied van groepslesjes en cardiofitness.
Nu doe ik sinds 1,5 jaar cardio en krachttraining. Het eerste jaar trainde ik 4x per week gemiddeld 1,5 a 2 uur. Nu train ik 3x per week gemiddeld 1,5 uur.
- 15 min cardio (hardlopen of snel wandelen, dit afgewisselde)
- buikspieren (afwisselend posities)
- boven- of onderlichaam (afwisselende oefeningen)
- 20 min a 30 min hardlopen
Soms ook gewoon één avond 1 uur hardlopen (op de loopband)
Ik ben bezig met afvallen. Ik heb van nature een gespierde en stevige bouw. Heb erg stevige/gespierde bovenbenen. Ik ben bezig deze spieren af te breken door te squaten/lunchen (alleen met stang, zonder gewicht) en daarna 30 min hardlopen. Daarnaast gebruik ik momenteel (weer) pure Ephedrine HCL (4 weken op, 4 weken af)
Hoop hier veel informatie op te doen!
Groetjes,
Milla
Comment