hallo!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hallo!

hallo allen,

Ik ben Elian, en ben 16 jaren oud..
    Ik ben 1,79 meters lang en weeg 59 kilo.. beetje ligt niet?
    anyway, Van sport waterpolo ik al 8 jaren nu, en vind het altijd leuk om te doen

Ik ben me laatste weekjes wat meer aan het verdiepen in me spieren trainen enz, niet echt het bodybuilden, maar om er goed en gespierd uit te zien.
    Mijn lichaams breedte is al vrij redelijk door het velen zwemmen, maar vond de buikspieren en armspieren altijd wat tegenvallen.

Tegenwoordig train ik daarom zo vaak mogelijk een half uurtje 's avonds met opdrukken,buikspieroefening, en dynabands. Ik probeer altijd elke avond, maar soms ben ik beetje dood van de waterpolo training dus sla ik een keertje over..

Ik ga misschien in grote vakantie kijken om de sportschool op te zoeken, maar ben vaak druk met werk en dingetjes in vakanties. Ook is het lastig voor mij om in een waterpolo seizoen naar de sportschool te gaan i.v.m mijn waterpolo training (maandag,dinsdag,donderdag.)

Nou dit was de lange voorstelling
    En ik hoop hier nog veel te leren van jullie!

Thanks, Elian

welkom!

Comment

Welkom!!

Comment

Welkom!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom,
            veel plezier op het form,

Comment

welkom
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...