NsiStyle .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NsiStyle .

Hoi ,

Ik ben 19 jaar en na een pauze van 1 jaar ga ik terug beginnen met trainen .
    ik ben vorig jaar gestopt wegens tijdsgebrek ( school ) maar wil terug alles in vorm krijgen voor de zomervakantie en ook voor later.

ik ben 1 week geleden 1 dag terug gaan trainen om te zien wat ik nog allemaal kan en dat was :

15 Min. Fietsen
    15 Min. Lopen
    Crunches ( 4 sets van 25 )
    Fly's ( 4 Sets van 12 ( 6 kilo elk hand ))
    Bench ( 4 sets van 6 ( 35 kilo elke kant )).

Leeftijd : 19
    Gewicht : 70.2 Kg
    Lengte : 1.74 m

Welkom! Kerel een waarschuwing: ga trainen. Wat je nu doet heet beachboy trainen, en als je wilt weggepest worden op het forum moet je zo blijven trainen...
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
      Welkom! Kerel een waarschuwing: ga trainen. Wat je nu doet heet beachboy trainen, en als je wilt weggepest worden op het forum moet je zo blijven trainen...
      Daarom kom ik ook naar dit forum om een deftig trainings schema te vragen omdat ik al zoveel goede info heb gekregen van jullie forum

Comment

Om trainingsschema's vraag je niet bro, je maakt of zoekt ze en vraagt dan om commentaar. Schema's worden niet gemaakt voor je, of gegeven. Krijg je alleen maar een virtuele schop onder je kont voor.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom, en ja zoals GeneralIx al zei zou ik proberen eerst je doelen wat verder als de zomer te zetten, want zomertrainers zijn niet favoriet hier schijnt

Comment

Welkom
            Hier wordt zwaar getraint!
            Succes
            Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

Comment

welkom en veel trainen en veel vreten
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...