Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hey daar,

Heb me hier (zo kunnen jullie zien) ook geregistreerd.
    Ben 1.69m en weeg zo'n 58 kilo (nauwelijks vet, geen idee van percentage nooit meting gedaan). Ofwel, veel werk aan de bak.
    Dus ik lees de komende maanden eerst rond terwijl ik veel/goed eet + train.
    Vaak moeite met goed eten maar daar is laatste tijd verandering in gekomen. Of anders gezegd, ik val makkelijker af dan dat ik aankom.

welkom, hoevaak train je in de week? en wat is je leeftijd, als je hulp wilt met je voeding (wat essentieel is voor de opbouw van spieren) moet je even de voedings sectie doorlezen en eventueel je eetpatroon op een dag posten. dan kunnen we je daarbij helpen

Veel succes

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      welkom, hoevaak train je in de week? en wat is je leeftijd, als je hulp wilt met je voeding (wat essentieel is voor de opbouw van spieren) moet je even de voedings sectie doorlezen en eventueel je eetpatroon op een dag posten. dan kunnen we je daarbij helpen

Veel succes
      Ik trainde nu een tijdje 2x per week (na anderhalf jaar geen sport gedaan te hebben door rugblessure). Soms wat onregelmatig door tentamens (en nu heb ik last van een soort van "onderarm" blessure, waardoor ik een tijdje alleen de benen pak.. maar het voelt bijna als hersteld). Vanaf juli wil ik 3x per week pakken. Aangezien ik vanaf september ernaast ga kickboxen moet ik het allemaal uitvogelen hoe ik samen wil gaan voegen.
      Ben 19 jaar overigens. Woog in afgelopen december trouwens 54 kilo, helemaal licht dus. En idd, zal die voedingssectie is goed doornemen.

Comment

Welkom kerel!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom
          Who's the Chef

Comment

welkom,
            veel plezier op het form,

Comment

Welkom en succes

Comment

Welkom!!