Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Benjamin, 20 jaar en ik kom uit Hoorn. Ben 1.88 lang en weeg 92 Kilo.
    Ik train nu anderhalf jaar en ben lekker aan het groeien en ben al een tijdje aan het experimenteren met creatine, en no ex-plode.
    Ik wil graag meer gaan bankdrukken (Druk nu 1 X 120 kg) en terugfase 4 X 100 en 6 X 90 en 10 X 80.
    Wat ik hoorde is dat ik in gewicht moet aankomen en heb hiervoor vandaag een EAS Mass Factor gekocht.
    Ik train fanatiek (4 X per week).

Maandag: Borst -Tricpes
    Dinsdag: Rug - Biceps
    Woensdag: Schouders
    Donderdag: Rust dag
    Vrijdag: Buik - Benen

Ik wil erg gezond, dus geen snoep, patat maar, wel veel rijst, vis en macaroni.

Maar, mijn uiteindelijk vraag is: Helpt EAS Mass Factor nou echt in het aankomen van gewicht? Iemand ervaring mee? en als ik zo fanatiek train en dit middel gebruik krijg je toch niet een buikje? want, dat is natuurlijk niet de bedoeling want, buikspieren moet blijven.

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,

Benjamin

Welkom kerel!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom.

Of een gainer werkt hangt oa af van je overige voeding, of je genoeg binnen krijgt.

suc6
      mooie stat's btw
      Who's the Chef

Comment

Hey Been,

Mijn overige voeding is ook in orde na mijn mening.
        Ik eet 2 keer per week markreel, haring etc. voor de nodige mineralen.
        Ik eet zowiezo elke dag 12 tot 16 boterhammen zeer donker brood. (ook zonder boter of zoetigheid dus altijd vlees of tomaat).
        Bijna elke dag eet ik wel rijst of macaroni aangevuld met vis of kip.
        Ook eet ik per dag 3 bakken kwark van Konings (Dit bevat per 100 gram 9.5 gram eiwitten) en een bak is 500 gram. Is dit erg veel per dag eigenlijk?
        Ik voel wel dat ik vooruit ga qua kracht maar, wil ook graag lichaamelijk groeien.

Ik hoop d.m.v. Mass Factor van EAS zwaarder te worden en zodoende meer spiermassa aan te maken.

Bedankt voor je comment trouwens

Benjamin
        Last edited by Benjiihj; 20-06-2008, 16:06.

Comment

Lees anders eerst is een paar voedings schema's door van hier op de siten kerel.

Die gainer zal denk ik niet helemaal aan je verwachting voldoen.
          Er staan altijd helemooie verkoop verhalen bij maar niks is minder waar.
          Who's the Chef

Comment

Welkom!! aangezien je stats lijkt me een gainer onzin, met de juiste voeding kom je een heel eind

Comment

Thanx Been,

Ik ga even opzoek naar een schema. Veel van mijn vrienden trainen zonder schema en behalen toch een goed resultaat (al zeg ik het zelf). ik denk ook dat mijn spiermassa iets minder snel groeit omdat, ik vrij lange armen heb in tegenstelling tot vrienden van mij.
              Maar, je weet wat ze zeggen he Voor trainen moet je geduld hebben! en dat heb ik zeker

Comment

Hey Tjaaaa,

Dacht dat ik ook in het eerste geval maar, hoogstwaarschijnlijk is mijn spijsvertering erg snel. ook eet ik 's avonds voor het slapen gaan pasta etc.
                Ik ga het er ieder geval bij proberen en geduldig wachten of het uitkomst bied.
                Ik ben ook al gedurende maanden bezig om, om het uur wat te eten, kleine hoeveelheden en me niet vol eten maar, helaas kom ik hier ook niet van aan.

Laten we het beste er van hopen

Bedankt iedergeval!

Comment

Welkom
                  Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom,
                    veel plezier op het form,

Comment

Welkom!!

grts

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...