even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

hallo dan,

graag stel ik me bij deze even voor. Ik ben van plan om over een poosje naposim te gebruiken, kan er via een vriend van mij aankomen. Weet dat het geen nepper is omdat hij met dezelfde levering al bezig is en resultaat boekt. Hij houdt alleen niet van onderzoeken en lezen en begint dus maar gewoon.. ik wel wil graag eerst even weten wat ik slik en hoe dit het beste kan voordat ik het doe!!

Nu heb ik al aardig wat info vergaard door deze site, is allemaal goed voor elkaar hiero. Graag zou ik nog wat meer weten, om wat vragen te kunnen stellen enzo heb ik me dan ook aangemeld.

lengte 1,88
    Gewicht: 84 kg
    Vet metingen enz ben ik niet echt mee bezig, laatste keer was het gemiddeld.

train nu 4/ 5 jaar 3 keer per week, wel al wat vooruitgang geboekt maar kan duidelijk beter!! denk dat ik nu 2 jaar echt fanatiek aan het trainen ben.

groetn djonge

hallo djongen welkom
    vet meting gemiddelt en hoeveel % is dat dan?
    Calisthenics / Street workout

Comment

oei het is al een poosje terug maar kan het 14 % zijn of is dat totaal niet gemiddeld.. ???

Comment

tja ik zit er iets onder maar gemiddelt van sporters of van gemiddelt van de mannen want ja zijn nogal dikke mensen op de weereld..
        maar geloof dat het ongeveer wel gemiddelt is ik zit er iets onder zoals je al ziet

Comment

haha ja das te zien ja haha ik heb iets meer zandloper idee .. kleintje dan he .. zal binnenkort ook wel ff foto maken ..

ben wel begonnen met wat cardio want abs zouden fijn zijn haha

Comment

tja.. bij mij is ook nog heel veel werk aan de winkel maar daar ben ik hard mee bezig begint beetje te wennen alles wat ik eet en past steeds meer in en daat vind ik leuk al vind mijn moeder dat niet prettig als ik zoveel ga eten maargoed ze weet waarvoor ik het doet en vind het oke

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

Comment

Welkom! En eerst 10 posts voor je in de sectie anabolen mag posten he.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

he djongen welkom man ik zal effe goed nadenken voor dat ik het ga gebruiken man er zijn zat natuurlijke producten te verkrijgen die ook werken.
                  ik heb ook nooit wat gebruikt en ga ook als een speer je moet gewoon keihard trainen ik zou het niet doen mzzl gert.

In het Oostenrijkse Graz is de overheid een onderzoek begonnen naar de dood van een 24-jarige bodybuilder. Dat meldt de lokale krant Der Neue Grazer. De bodybuilder had het Roemeense anabole steroidpreparaat Naposim gebruikt

Comment

Praten over AS doen we in de daarvoor bestemde sectie. Bij voorbaat dank.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Welkom
                      Who's the Chef

Comment

Welkom!!

grts

Comment

welkom man

Comment

bedankt voor de reactie.

He gert waar ga je goed op dan?? .. ik ben nu een week met x-pand bezig .. volgens mij lijkt het te helpen wat voller te worden.. zou hierna graag wat anders proberen heb jij een goed idee . . creatine heb ik hiervoor gehad..

groeten

Comment

Originally posted by djongen View Post
                              bedankt voor de reactie.

He gert waar ga je goed op dan?? .. ik ben nu een week met x-pand bezig .. volgens mij lijkt het te helpen wat voller te worden.. zou hierna graag wat anders proberen heb jij een goed idee . . creatine heb ik hiervoor gehad..

groeten
                              ik ging goed op tribilus en hmb maar het beste ging ik op vitargo carboloader s6 man ik hoor het wel als je weer wat wil weten mzzl cya

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X