Hallo iedereen,
Ik bent toevallig op deze forum terecht gekomen en die beval mij wel goed.
Ik ben nu al 9 maanden bezig 3 keren in de week Pauwer training.
Daarvoor gebruikt ik per/dag 350 gr eiwitten poeder en 5 eieren en 3 bannanen en twee lepels honning, en 2 litters half volle melk dan samen mixen en uit drinken in verschillende uren per/dag.
Maar hebt al onder vonden dat ik nu niet meer verder kan uit bouwen van mijn lichaam.
Daarom hebt ik besloten deze producten te nemen "sustanon" en "Nandrolone decanoate Norma"
Wie heeft daarmee ervaring daarmee?
Kan ik eventueel die twee producten samen trekken in een spuitje zo ja hoeveel mag ik van "Nandrolone decanoate Norma " trekken en van "sustanon" trekken in ml??
Of moet dat apart getrokken worden en apart in je bill spuiten?
Al antwoorden zijn van harte welkom.
Ik bedankt al op voorhand aan iedereen die daar een antwoord kan op geven.
Groeten van Mr_Mario38.
Ik bent toevallig op deze forum terecht gekomen en die beval mij wel goed.
Ik ben nu al 9 maanden bezig 3 keren in de week Pauwer training.
Daarvoor gebruikt ik per/dag 350 gr eiwitten poeder en 5 eieren en 3 bannanen en twee lepels honning, en 2 litters half volle melk dan samen mixen en uit drinken in verschillende uren per/dag.
Maar hebt al onder vonden dat ik nu niet meer verder kan uit bouwen van mijn lichaam.
Daarom hebt ik besloten deze producten te nemen "sustanon" en "Nandrolone decanoate Norma"
Wie heeft daarmee ervaring daarmee?
Kan ik eventueel die twee producten samen trekken in een spuitje zo ja hoeveel mag ik van "Nandrolone decanoate Norma " trekken en van "sustanon" trekken in ml??
Of moet dat apart getrokken worden en apart in je bill spuiten?
Al antwoorden zijn van harte welkom.
Ik bedankt al op voorhand aan iedereen die daar een antwoord kan op geven.
Groeten van Mr_Mario38.

Comment