Hallooow daar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallooow daar

Hallo, ik zal mezelf ff voorstellen.

Ik ben 18 jaar, ben ongeveer 1m.86/88 en weeg 88 kilo.
    Ik ben vrij flink van postuur, en ben denk ik een kilootje of twee/drie te zwaar (buikje van het lekkere eten ).
    Ik ben nu sinds ongeveer 1 รก anderhalve maand serieus bezig in de sportschool.

Reden dat ik me hier heb aangemeld is dat ik een paar vraagjes had m.b.t. voeding. Maar ik neem aan dat daar een ander forumgedeelte voor is dus ik zal eerst nog even verder neuzen voordat ik hier los brandt

hiero
    Hoop dat je vind wat je zoekt.
    Wat zoo wie zo wel gaat lukken.
    Veel plezier
    Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Welkom
      Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom!
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Originally posted by Hallooow View Post
            Hallo, ik zal mezelf ff voorstellen.

Ik ben 18 jaar, ben ongeveer 1m.86/88 en weeg 88 kilo.
            Ik ben vrij flink van postuur, en ben denk ik een kilootje of twee/drie te zwaar (buikje van het lekkere eten ).
            Ik ben nu sinds ongeveer 1 รก anderhalve maand serieus bezig in de sportschool.

Reden dat ik me hier heb aangemeld is dat ik een paar vraagjes had m.b.t. voeding. Maar ik neem aan dat daar een ander forumgedeelte voor is dus ik zal eerst nog even verder neuzen voordat ik hier los brandt
            welkom, dat wordt dan lekker gezond eten. Zijn zat dingen die gezond zijn, maar ook heerlijk zijn om te eten.

Wat is je doel?

Comment

Welkom!!

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                welkom, dat wordt dan lekker gezond eten. Zijn zat dingen die gezond zijn, maar ook heerlijk zijn om te eten.

Wat is je doel?
                Wil gewoon goed strak figuurtje hebben met wat massa, wil geen tweede Hulk worden .

Comment

Welkom
                  Who's the Chef

Comment

Welkom, en als je discipline goed is... dan zul je zien dat je je gewenste resultaat gaat halen. succes
                    1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

WIlkomme en veel plzier en suc6 met
                      DL 140KG - BP 100KG - PP 60KG " You're gonna eat lightning and crap thunder "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X