ook vorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ook vorstellen

Bij deze mezelf ook even voorstellen...
    Nickname zoals jullie zien Thommie..

Ik train inmiddels 4,5 jaar.
    Ik ben 22 jaar, 185 cm lang en weeg nu zo een 85 kilogram.
    Mijn vetpercentage zal nu rond de 15 % zitten.

Tijdje gelden verhuisd (en dus een nieuwe sportschool moeten zoeken) en dus niet zo heel veel kunnen doen, maar nu weer lekker aan het trainen.
    Wel weer ietsje teruggezakt, maar ik hoop dat dat er snel genoeg weer bij zit.

Tot op heden nog nooit "iets" gebruikt, alleen (voordat ik verhuisd ben) een flink half jaar op mijn eten gelet.

Voor vragen sta ik open, dus vraag maar raak.
    Ik ben hier vooral om te lezen en info te zoeken, dus veel "last" zullen jullie niet van mij hebben, maar om alles maar te gaan lezen zonder mezelf even aan te melden, voelt als meeluiteren in de trein...

Ik hoop hier veel te leren en op te steken en bij deze alvast bedankt voor het beantwoorden van de eventuele vragen.

Gr. Thommie
    You cannot replace a legend, you have to create your own...

Welkom kerel! Nette introductie.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Hey welkom!

Comment

Welkom kerel.

Welke gym zit je ?
        Who's the Chef

Comment

Wie rijk wil zijn moet niet zijn vermogen vermerderen, maar zijn hebzucht verminderen!!

Comment

Fit al day den haag is mijn sportschool...
            bekend??

Ik zie nu trouwens dat er staat: "even vostellen"... ach ja het was al laat gisteravond....
            Last edited by Thommie; 07-07-2008, 10:20.

Comment

Dat zit toch bij de Gamma?

Die ken ik wel ja vond het niet echt gezellig zegmaar een beetje hoog "fabriek" gehalte maar wel goedkoop
              Who's the Chef

Comment

Het is inderdaad geen feesttent, maar wel goedkoop... het laatste stond eerlijk gezegd hoger op mijn lijstje dan het eerste, vandaar dat die het toch maar is geworden...

Comment

Welkom!!

Comment

Welkom Thommie
                    1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

welkom,
                      veel plezier op het form,

Comment

welkom man

Comment

Welkom welkom
                          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Bedankt allemaal voor het warme welkom....

Comment

Ik wil trouwens in dit schema mijn stats bij gaan houden.
                              Ik weet dat een weegschaal, welke vet meet geen exacte meting geeft, maar is wel leuk om bij te houden.

Op deze weegschaal heb ik trouwens iets meer vetjes dan ik dacht. Ik zit tegen de 20 % aan. Ik ben op vakantie geweest en heb daar niet echt "netjes" gegeten. Ik wil snel weer naar de 15 % toe.... Mijn sixpack ligt namelijk nog in Turkije en die wil ik terug....

Uiteraard kunnen jullie het schema ook gebruiken. Ik ga 4 keer op de weegschaal staan achter elkaar en dit vul ik dan in. Het bestand rekent automatisch uit wat het gemiddelde is en plaats het resultaat in de grafiek ernaast.

Ga alsjeblieft geen commentaar geven op het bestandje, ben er namelijk erg lang mee bezig geweest en ben er beretrots op...

GReetz
                              Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X