Bij deze mezelf ook even voorstellen...
Nickname zoals jullie zien Thommie..
Ik train inmiddels 4,5 jaar.
Ik ben 22 jaar, 185 cm lang en weeg nu zo een 85 kilogram.
Mijn vetpercentage zal nu rond de 15 % zitten.
Tijdje gelden verhuisd (en dus een nieuwe sportschool moeten zoeken) en dus niet zo heel veel kunnen doen, maar nu weer lekker aan het trainen.
Wel weer ietsje teruggezakt, maar ik hoop dat dat er snel genoeg weer bij zit.
Tot op heden nog nooit "iets" gebruikt, alleen (voordat ik verhuisd ben) een flink half jaar op mijn eten gelet.
Voor vragen sta ik open, dus vraag maar raak.
Ik ben hier vooral om te lezen en info te zoeken, dus veel "last" zullen jullie niet van mij hebben, maar om alles maar te gaan lezen zonder mezelf even aan te melden, voelt als meeluiteren in de trein...
Ik hoop hier veel te leren en op te steken en bij deze alvast bedankt voor het beantwoorden van de eventuele vragen.
Gr. Thommie
Nickname zoals jullie zien Thommie..
Ik train inmiddels 4,5 jaar.
Ik ben 22 jaar, 185 cm lang en weeg nu zo een 85 kilogram.
Mijn vetpercentage zal nu rond de 15 % zitten.
Tijdje gelden verhuisd (en dus een nieuwe sportschool moeten zoeken) en dus niet zo heel veel kunnen doen, maar nu weer lekker aan het trainen.
Wel weer ietsje teruggezakt, maar ik hoop dat dat er snel genoeg weer bij zit.
Tot op heden nog nooit "iets" gebruikt, alleen (voordat ik verhuisd ben) een flink half jaar op mijn eten gelet.
Voor vragen sta ik open, dus vraag maar raak.
Ik ben hier vooral om te lezen en info te zoeken, dus veel "last" zullen jullie niet van mij hebben, maar om alles maar te gaan lezen zonder mezelf even aan te melden, voelt als meeluiteren in de trein...
Ik hoop hier veel te leren en op te steken en bij deze alvast bedankt voor het beantwoorden van de eventuele vragen.
Gr. Thommie
Comment