Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo Fitness fanaten,

Ik ben een student van 22 jaar en ben minstens 4 keer per week in de sportschool te vinden. Tevens heb ik thuis losse dumbells en een bankdruk bank waar ik maximaal 40 kilo aan kan hangen.

Ik fitness in een kleine sportschool met niet super veel apparaten maar daar tegenover staat dat ik regelmatig de hele zaal voor mij alleen heb en het gewoon lekker op de route licht tussen wonen, werk en school.

Mijn gegevens:
    Gewicht: 80 kilo
    Lenge: 1,83 meter
    Leeftijd: 22
    Lichaamsbouw: Lang bovenlichaam, breed en gespierd in de borst en schouders, redelijk smal in de heupen, gespierde benen.

Specifieke doelen:
    Armen: Groter en breder zowel boven als onder armen
    Buik: Strakker en gespierder (droger)
    Billen & Benen: Een stuk droger
    Gehele lichaam: Droger
    Conditie: Significant verbeteren
    P.s. Het is niet de bedoeling om in een body builder te veranderen maar ik wil gewoon een mooi strak gespierd en atletisch ogend lichaam opbouwen en behouden.

Conclusie:
    Alles bij elkaar wil ik zo snel mogelijk bredere armen kweken en mijn vet percentage verlagen. Dit wil ik voor elkaar krijgen door 4 keer in de week naar de fitness te gaan en eventueel ook nog thuis oefeningen te doen en me flink uit te gaan leven op de cardio apparaten en thuis buiten hard te gaan lopen.

Ik ben lid geworden van dit forum om ervaringen op te doen en geadviseerd te worden hoe ik mijn doelen zo goed en spoedig mogelijk kan realiseren. Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen...
    Last edited by Lauwe; 08-07-2008, 23:02.

Succes!

Ik zie dat je ook uit apeldoorn komt
    welke sportschool zit je ?
    Terug van weggeweest!

Comment

Welkom! Nette introductiepost.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik zit in Twello op Fitness daar ik in Deventer werk en studeer en daar ook mijn vriendin woon. Woon zelf ook niet exact in Apeldoorn maar in een klein dorp er naast.

Moet trouwens er nog aan toe voegen dat ik ongeveer 1,5 jaar met vlagen redelijk fanatiek train. En ik dit vanaf nu gewoon fanatiek wil blijven doen.
        (kan ik volgens mij niet meer toevoegen aan de startpost dus doe het maar zo)

Comment

Welkom
          Keurige introductie!
          Geniet, en drink met maten!

Comment

Hoi Lauwe,

welkom bij het forum, en succes met je training
            1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

Comment

Welkom!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X