Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Waarom let je zo op mijn berichten? Ik mag het vragen wanneer ik wil en hoe vaak ik dat wil. Ik merk steeds dat je mij op me tenen wilt trappen als je snapt wat ik bedoel. Ik vraag je netjes of je daarmee wilt ophouden.
Maar toch bedankt voor de tip, alleen is het niet zo noodzakelijk om dat via pm te doen. Had er eerst niet aan gedacht dat ik het al een keer had gevraagd maar was op het moment wel erg nieuwschierig.
Waarom let je zo op mijn berichten? Ik mag het vragen wanneer ik wil en hoe vaak ik dat wil. Ik merk steeds dat je mij op me tenen wilt trappen als je snapt wat ik bedoel. Ik vraag je netjes of je daarmee wilt ophouden.
Zucht..Net met quibus afgesproken dat hij het van mij over zou nemen....Spelbreker!
ik weet nog precies hoe het ging
Ging me inschrijven bij de sportschool want ik zou met mij oom trainen.
Collega en marlon ging ook inschrijven 2 weken later
ik deed cardio en was klaar toen vroeg mar aan me
wat ga je nu eten.. Zei ik aardappels met soep. Keek hij me aan terwijl hij zijn hoofd schudde.
Dat was het moment dat ik me in voeding was gaan verdiepen. Want ik had geen flauw idee waarom hij zijn hoofd schudde
Comment