hallo,
ik ben jordy ben 18 jaar weeg CA 69t/m75kg vanwaar zo`n verschil bij zit ik nooit op een vast gewicht wat ik al heel raar vindt de eene dag 70 anere 72 en 75 en dan weer 70kg
net zoals de eene dag heb ik 6pack de andere dag heb ik niks snap der niet veel van ma zal zo zijn
ik doe nou half jaar aan bodypump/fitnis/bodybuilding.
heb heb voorheen ook al een jaar getraint maar me er niet inverdiept
ik was toen 15tm 16jaar,
ben moeten stoppen wegens een ongeluk met de scooter.
nu ben ik zeer fanatiek der mee bezig en heb zeer veel vragen.
ikwil natuurlijk zoals veel mensen het ultimate halen.
ik heb nu toch al hier en daar wat rond gekeken en ben eigelijk nog niet zo veel opgeschoten ik kijk in de sport hal na andere welke oefeningen hun doen vraag waar ze voor zijn welke spier groepen enz enz..
ik snap nog niet zo goed hoe ik een voedingschema moet maken enof berekenen.
en hoe ik mijn spieren zo goed mogelijk kan laten groeien.
ik doe nu altijd sets van 4 x8 elke zet doe ik de kg omhoog zo dat ik niet op een lijn blijf.
hoop dat ik op dit forum meer dan genoeg informatie kan opdoen.
greats jordy
ik ben jordy ben 18 jaar weeg CA 69t/m75kg vanwaar zo`n verschil bij zit ik nooit op een vast gewicht wat ik al heel raar vindt de eene dag 70 anere 72 en 75 en dan weer 70kg
net zoals de eene dag heb ik 6pack de andere dag heb ik niks snap der niet veel van ma zal zo zijn
ik doe nou half jaar aan bodypump/fitnis/bodybuilding.
heb heb voorheen ook al een jaar getraint maar me er niet inverdiept
ik was toen 15tm 16jaar,
ben moeten stoppen wegens een ongeluk met de scooter.
nu ben ik zeer fanatiek der mee bezig en heb zeer veel vragen.
ikwil natuurlijk zoals veel mensen het ultimate halen.
ik heb nu toch al hier en daar wat rond gekeken en ben eigelijk nog niet zo veel opgeschoten ik kijk in de sport hal na andere welke oefeningen hun doen vraag waar ze voor zijn welke spier groepen enz enz..
ik snap nog niet zo goed hoe ik een voedingschema moet maken enof berekenen.
en hoe ik mijn spieren zo goed mogelijk kan laten groeien.
ik doe nu altijd sets van 4 x8 elke zet doe ik de kg omhoog zo dat ik niet op een lijn blijf.
hoop dat ik op dit forum meer dan genoeg informatie kan opdoen.
greats jordy
Comment