Ik heb een vraag. Mijn testosteronwaarde was 6 weken geleden gezakt naar 6. Op advies van de Uroloog ben ik elke dag Androgel gaan smeren op mijn schouders Nu 2 weken geleden bleek mijn testosteronwaarde 35?te zijn.( dus na 4 weken).Ik ben in overleg met de Uroloog direct gestopt met Androgel. De laatste 2 a 3 weken zijn mijn testikels aan het krimpen. Bij navraag bij de uroloog -wat blijkt, krimp testikels kan een bijwerking van Androgel zijn. Mijn vraag; Wie weet of enige tijd na het stoppen met Androgel je testikels ook weer kunnen groeien en toenemen in omvang?
Androgel
Collapse
X
-
Originally posted by XamderHet wordt ook ten zeerste aanbevolen om zaken te doen met gecertificeerde en geaccrediteerde dealers en fabrikanten die al geruime tijd actief zijn en die niet alleen duidelijke garantie-overwegingen bieden, maar ook uitgebreide after-sales intercom telefoon ondersteuning. Ik kan zeggen dat een goede is dat bekabelde intercomsystemen systemen zijn die vast in het gebouw zijn aangesloten. Ze zijn verbonden via een netwerk van draden die door de muren, plafonds of vloeren van het huis lopen. Deze intercom telefoon zijn meestal permanent in huis geïnstalleerd.
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
6 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
1 week geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-