Mag ik mij even voorstellen, ik ben 35 woon in Almere en train al sinds mijn 18de. Ik heb hierdoor altijd een mooi lichaam gehad, "beachboy" look
. Maar heb het idee dat ik pas sinds 5 jaar mijn lichaam begrijp en hoe deze reageerd op Eten, Slapen, Trainen. In het begin heb ik de factor Eten links laten liggen, ik wou er altijd ripped uitzien, zonder sixpak schaamde ik me dood.. stom stommer stomst!!!! En dus geen MASSA.... 5 jaar geleden ben 'k gaan bulken en heb binnen 2 jaar veel massa aangezet (en in de cut behouden!!). Nu heb ik het gevoel dat ik op het randje zit van mijn "natuurlijke" mogelijkheden. Ben nu begonnen met studeren
.. wat? Ja het bestuderen van AAS en HGH... best interessante stuff!! Ik was altijd negatief erover terwijl ik er niets van wist (nog zoiets stoms
)... Ik wil wel eerst goed inlezen in Anabolen.. en daarna mischien een kuurtje.... (en natuurlijk NAkuurtje!!)... Deca, tren e (Nolvadex, Clomid) of toch maar Jintropin (Groei Hormoon)??? Vandaar dat ik op dit forum ben gegaan.. veel heeelveeel info 
O, ja ben 179m en 85kg, foto's en meer info komen nog wel...
Nou zo is't wel genoeg denk ik.. sportieve groetjes....

O, ja ben 179m en 85kg, foto's en meer info komen nog wel...
Nou zo is't wel genoeg denk ik.. sportieve groetjes....
Comment