Hallo!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo!!

Hey en hallo allemaal!

Mijn naam is John, 25 jaar oud. Ik lees al een behoorlijke tijd op dit forum. Het is zo dat ik na jaren sporten toch een soort van "lichaams inzinking" heb gekregen dus ben ik al een tijdje bezig om eens goed uit te zoeken wat voor mij nu de ideale manier is om het lijf te krijgen wat ik wil! Deze site is daar volgens mij helemaal perfect voor.

Nu weet ik dat ik het zelf moet gaan doen, en niet jullie.. Maar daar heb ik alle vertrouwen in! Het is nu een kwestie van de juiste manier van trainen en voeding vinden. De motivatie en discipline is er.

Ik hoop hier ook een beetje actief te worden op het forum zodat ik een heeel klein beetje mee kan praten met iedereen. Het is me namelijk opgevallen dat kracht training absoluut niet zo "dom" is, maar dat is wel iets wat veel mensen denken. Heel lomp maar wat aan het ijzer hijsen in het spierenpaleis.

Nou jongens, ten eerste alle respect voor jullie!

Hopelijk tot snel op het forum!

welkom,
    veel plezier op het form,

Comment

Welkom en succes!
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dank je wel jongens!

Dat komt vast wel goed..

Comment

ten eerste welkom

ten 2e SUC6

ten 3e nogmaals suc6 want rome is ook niet 1 dag gebouwd :P

als de motivatie er is( EN NOG BELANGRIJKER: BLIJFT!!!!!!!!!) komt de rest wel
          HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Thanks!!

Haha, je hebt gelijk.. Rome is niet in één dag gebouwd, en daar ben ik me wel degelijk van bewust. Ik moet gaan werken, en hard ook!

De motivatie is er en als ik naar mijn op dit moment matige lijf kijk zal die er ook zeker blijven, haha..

Ik vraag me alleen of hoe te beginnen.. Ik heb al best wel wat getrained, maar nooit echt met goede schema's en voeding. Nu vraag ik me dus af of het verstandig is om gewoon als beginner te beginnen met een full body schema?? Zo ja, dan weet ik wat te doen

Comment

Welkom,
              Ik denk zelf gewoon eerst ffies full-body dat je weer beetje eraan went en daarna na 5 a 6 weken iets anders proberen
              Calisthenics / Street workout

Comment

160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

Allemaal erg bedankt! Tof dat jullie zo vriendelijk zijn

Comment

Originally posted by Jocv View Post
                    Thanks!!

Haha, je hebt gelijk.. Rome is niet in één dag gebouwd, en daar ben ik me wel degelijk van bewust. Ik moet gaan werken, en hard ook!

De motivatie is er en als ik naar mijn op dit moment matige lijf kijk zal die er ook zeker blijven, haha..

Ik vraag me alleen of hoe te beginnen.. Ik heb al best wel wat getrained, maar nooit echt met goede schema's en voeding. Nu vraag ik me dus af of het verstandig is om gewoon als beginner te beginnen met een full body schema?? Zo ja, dan weet ik wat te doen
                    een complete schema is zo opgesteld als je het vriendelijk vraagt zijn er genoeg mensen die je hier willen helpen, maar voor dat je aan een schema begind wat zijn je doelen wat wil je nou ECHT behalen met trainen???
                    HERSTEL FASE , PIEP? zooi

Comment

Ik heb natuurlijk al het full body beginners schema gedownload, en hier ga ik dan ook mee beginnen.

Wat mijn doel is? Nou, ik wil geen gigantische kerel worden. Ik ben al behoorlijk klein (1.72) en ik vind het gruwelijke body building dan ook niet zo heel mooi. Dat is natuurlijk een persoonlijk iets.

Mijn doel is dan ook een wat lager vet percentage ( ik schat dat ik nu rond de 20% zit, dit is ooit met huidplooi gemeten en mijn stats zijn vrijwel hetzelfde gebleven) , maar vooral beter ontwikkelde en beter zichtbare spieren. Ja, met 20% vet ga je de spieren natuurlijk niet al te goed zien, dus een beetje minder mag best.

Eigenlijk komt het er op neer dat ik gewoon lekker in het zwembad wil lopen zonder me te "schamen" en dat mijn vriendin ook weer eens wat leuks heeft om tegen aan te kijken

Comment

Welkom

Enjoy en good luck met je doel bereiken!
                        Stats: 1.87, 90kg, 15.3% vet

Comment

Welkom
                          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

Welkom.
                            getting back in shape...

Comment

Welkom!!
                              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...