Even voorstellen :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen :)

Ik ben Sander, 18 jaar geworden 12 oktober en ben behoorlijke actieve sportschool bezoeker . Mijn woonplaats is Woerden (een stadje onder utrecht). Ik zit hier ook op het IDcollege, ik volg een MBO-4 opleiding administratie en zit nu in het 3e jaar, maar deze opleiding is zeker niet iets wat ik later wil gaan doen.

Ik ben begonnen met trainen ongeveer 2 jaar geleden met m'n broertje en we zijn uiteraard nog steeds bezig . Sinds een half jaartje ben ik echt op m'n voeding gaan letten, hiervoor wist ik er nog niet zoveel van en ging het meer om het harde trainen. Mijn doel is vooral veel kracht op te bouwen, conditie en als het even kan een mooi lichaam. Helaas heb ik al een maand of 8 rugklachten, ben hier ook mee naar de eigenaar van onze sportschool geweest en er kwam uit dat mijn rug zwakker zou zijn dan m'n buik en ik heb hier dan ook veel oefeningen voor gekregen en het gaat al een stuk beter. Ik ben daarom ook 3 a 4 maanden gestopt met trainen om me rug meer rust te geven, maar dit was eigenlijk niet nodig . 2 Maanden geleden ben ik toen weer begonnen met beetjes trainen en vooral ook cardio, voor de conditie maar ook omdat ik bezig ben met afvallen. Maar toen heb ik bij een kickboks les (dit kan je boven bij onze sportschool volgen een keer per week) mijn linker enkel verzwikt en toen het weer een beetje beter ging met m'n voet, ben ik weer gaan touwtje springen, maar nu kreeg ik last van m'n pijn boven m'n enkel.. ben hiervoor naar de dokter gegaan en ik moet een afspraak maken met de sportarts, het zou waarschijnlijk aan m'n gewricht in m'n voetliggen, wat zou trekken naar boven mijn enkel . Hiervoor moet ik dus nog naar de sportarts, maar ik ben wel al weer 2 weken bezig met split body trainen, met uitzondering op m'n benen dan

Toen ik wat informatie opzocht over voeding, ben ik op dit forum terecht gekomen en ik heb al een heleboel informatie opgedaan hier, vooral over voeding, supplementen en trainingen. En ik zou graag meer informatie en ervaringen hierover willen opdoen en ook delen natuurlijk en daarom heb ik me hierbij aangemeld en even voorgesteld.

Iedereen alvast bedankt en zie jullie op het forum!

-Sander

Welkom en alsnog veel lees plezier
    De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Welkom! Nette intro.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
        veel plezier op het form,

Comment

Welkom
          Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest

Comment

welkom,
            en rugklachten is de meest voorkomende klacht van het menselijkelichaam.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

bedankt

Comment

Welkom
                  Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse