hoi iedereen en ik ben john binnenkort 42 jaar vader van 3 meiden en al 19 jaar samen met dezelfde vrouw (ja het bestaat nog )
ik heb vroeger ook al een jaar of 5/6 getraint op verschillende sportscholen , maar elke keer een jaar of 2 jaar en gestopt.
ik woog in mei 109 kilo dus dacht nu moet het gebeuren of anders nooit meer
ben nu na 7 maanden trainen 12 kilo afgevallen puur door trainen en door de lekkere dingen te laten staan , ik zit nu een paar dagen op dit coole forum te lezen en dacht ik ga er nu eens meer voor doen (dus ook mijn calorien etc tellen)
ben vandaag begonnen met
Totale dagelijkse behoefte energie: 3380 Kcal
--------------------------------------------------------------------------------
Dagelijkse behoefte Eiwitten: 171 Gram
Dagelijkse behoefte Vetten: 75 Gram
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 505 Gram
heb jullie voedingsadvies goed doorgepuzzeld dus moet goedkomen hoop ik.
nu nog een andere trainingsaanpak... ik heb de laatste tijd vooral splits gedaan maar omdat ik ook wou afvallen ook veel cardio nu hoop ik dat de rest wat ik kwijd moet met de tijd komt ... ik wou zelf van die 3380 cal die ik als behoefde zou moeten nemen naar onder afronden naar de 3000 cal is dat verstandig ?
nou ik hoop op dit forum nog veel te leren .
greetz john
ik heb vroeger ook al een jaar of 5/6 getraint op verschillende sportscholen , maar elke keer een jaar of 2 jaar en gestopt.
ik woog in mei 109 kilo dus dacht nu moet het gebeuren of anders nooit meer
ben nu na 7 maanden trainen 12 kilo afgevallen puur door trainen en door de lekkere dingen te laten staan , ik zit nu een paar dagen op dit coole forum te lezen en dacht ik ga er nu eens meer voor doen (dus ook mijn calorien etc tellen)
ben vandaag begonnen met
Totale dagelijkse behoefte energie: 3380 Kcal
--------------------------------------------------------------------------------
Dagelijkse behoefte Eiwitten: 171 Gram
Dagelijkse behoefte Vetten: 75 Gram
Dagelijkse behoefte Koolhydraten: 505 Gram
heb jullie voedingsadvies goed doorgepuzzeld dus moet goedkomen hoop ik.
nu nog een andere trainingsaanpak... ik heb de laatste tijd vooral splits gedaan maar omdat ik ook wou afvallen ook veel cardio nu hoop ik dat de rest wat ik kwijd moet met de tijd komt ... ik wou zelf van die 3380 cal die ik als behoefde zou moeten nemen naar onder afronden naar de 3000 cal is dat verstandig ?
nou ik hoop op dit forum nog veel te leren .
greetz john
Comment