Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Welkom terug weer gozer. Hoe was je halfjaar lange avontuur naar Thailand?
Tja ,dat was lekker veel liggen reizen .gewoon wat een land.
trainen gaat goed daar maar eiwitten zijn echt duur.
maar eve kijken wat hier op het forum verandert is.
niet veel veranderd. steeds spam, fanatic onder andere namen. goede adviesen. meer read the fucking stickies vragen. en nog steeds een kern trouwe mensen
niet veel veranderd. steeds spam, fanatic onder andere namen. goede adviesen. meer read the fucking stickies vragen. en nog steeds een kern trouwe mensen
Tjaaaaaaa nog steeds fanatic ,dan blijven we nog steeds lachen.
ja tuurlijk positief, als ik je daar zie staan of net ook dikkere armen heb.
of ik moet het verkeerd hebben
Nee, mijn armen meten inmiddels 45 cm. En qua borst, schouders en traps ben ik ook veel gegroeid dankzij nieuwe records op het gebied van bankdrukken (145 kg) en deadliften (150 kg). Maar tof dat je het opmerkt! Complimentjes zijn altijd gaaf om te krijgen!
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment