Hallo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo

Hallo allemaal,

Gedurende een jaar kom ik af en toe eens naar dit forum om wat dingen op te zoeken waar op dat moment mijn belangstelling naar uitgaat, of gewoon om nog eens iets op te zoeken wat ik alweer vergeten was.
    Iedere keer valt mij weer op dat er zo verschrikkelijk veel praktische expertise is, hulde voor allen die regelmatig posten!

Maar nu is dan toch het moment gekomen om mijzelf te registreren, eindelijk..haha
    Ik ben een vrouw van 42 jaar en heb ik gedurende mijn leven of/on aan sport gedaan, tot aan mijn 36ste jaar eigenlijk nooit geen dieet gevolgd omdat dit niet nodig was, sinds die tijd kwam ik in de problemen, en kreeg ik een meer dan ongezonde interesse in voeding, temeer omdat de kilo's eraan vlogen, terwijl mijn voedingspatroon niet significant wijzigde.
    maar goed, sinds augustus van dit jaar ben ik 3x per week aan het sporten, en het bevalt me hartstikke goed.
    Naast het sporten studeer ik in rustig tempo rechten, de propedeuse is binnen, en ik hoop binnen 3 jaar af te studeren.

Groetjes,

Diana

Welkom! En weer een keurige intro. Lijkt wel alsof mensen opeens wel weten hoe we het graag zien. Goede ontwikkeling.

Veel plezier hier!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

sinds augustus van dit jaar ben ik 3x per week aan het sporten, en het bevalt me hartstikke goed.
      En dat in januari?

Neenee grapje! Welkom op het forum
      The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Welkom!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Welkom

Comment

welkom

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                En dat in januari?

Neenee grapje! Welkom op het forum
                haha vond het wel een goeie

welkom en GEN idd eindelijk wel mensen die zich normaal voorstellen

aan de topic starter zelf:
                Welkom en veel plezier met het sporten ik vind het zelf 1 van de leukste dingen om te doen
                Calisthenics / Street workout

Comment

Allemaal bedankt voor jullie reactie's, en tja... ik was even vergeten dat we al in 2009 zaten.. haha
                  zometeen weer sporten na een weekje griep te hebben gehad, want ik vind het ook heerlijk om te sporten, even zweten, zonnebankje, douchen, een paar minuten op de massagestoel, tja.. het is afzien allemaal...

Comment

Lekker hoor, succes

Comment

ja cker afzien vooral douchen zonnebank massagestoel of hier nog een gelukkige sauna zitter
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X