even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• even voorstellen

ook ik ben nieuw hier en zal me dus eerst even voorstellen

aan mijn gekozen naam hier kunnen jullie je voorstellen dat ik het ectomorphe lichaamstype heb

ik ben 1.95 lang weeg slechts 83 kilo en zal nu ik sinds deze week begonnen ben met trainen meer moeten eten dan ik nu al doe

overigens ben ik 29 jaar en heb ik in het verleden eerder gefitnesst

toen woog ik met dezelfde lengte ongeveer 70 kilo en was ik helemaal drooggetrained

gelukkig (voor mij) blijven de kilo's nu ik wat ouder ben er wat beter aan zitten en kan ik daardoor wat meer massa creeren
    Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

Welkom!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom

wtf doe je om kwart voor 5 nog online man
      Who's the Chef

Comment

welkom,
        veel plezier op het form,

Comment

welkom!
          ''If you even dream of beating me you'd better wake up and apologize.''

Comment

Welkom hier!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

thnx allemaal

ennuh..............voor been

Ben sinds begin dit jaar gestopt met blowen. Het gevolg hiervan is dat ik voor ongeveer een maand lang erg weinig kan slapen. (heb namelijk 18 jaar lang dagelijks geblowd)

Toch houd ik het erg makkelijk vol. Ook wanneer ik bij blowende mensen aanwezig ben. Gaat dus allemaal wel weer goedkomen!!!!

Nu nog stoppen met roken, maar alles op zijn tijd en niet alles tegelijk.

Comment

welkom, blowde je dan al vanaf je elfde, omdat je zecht heb 18 jaar dagelijks geblowd

en idd je benen erbij pakken, maar durf niet te zeggen of het verstandigd is wegens je bekken
                Pain is temporary...pride is forever...

Comment

idd vanaf mijn elfde (begon toen op de middelbare school als (extra) vroege leerling)

nu eindelijk eens tijd om volwassen te worden en actief te worden

Comment

Welkom
                    The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Beter laat dan nooit gestopt met die rotzooi. Snap al niet dat je dat zo lang volhoudt! Welkom en maak er wat goeds van!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X