hej, ik ben Sam ben 19 jaar jong, en train al een jaartje , in het begin ging ik 2 tot 3 keer per week, maar ga nu al ruim 7 maanden 5 dagen in de week.
statistieken:
1.77 cm
77kg
uhhmm wat nog meer ? :P
benchpress 5 x 70
legpress apperaat 8 x 200(heb lang geskateboard hiervoor dus vandaar :P)
weet niet precies wat ik moe tvermelden niog meer, owja
uhm, ik doe sinds kort (paar maandjes) creatine om de maand, en slik altijd extra aminozuren en eiwit shakie ook altijd na het trainen.
eet elke dag op zn minst 1 blikje tonijn op waterbasis, en heeel veel kip, elke dag 2 stuks fruit etc. en gebruik zo weinig mogelijk vet voedsel (WAS wel een beetje mollig nu niet meer )
haha, als ik iets heb overgeslage zeg et maar? Ik weet namelijk niet precies wat ik allemaal moet vertellen.
PEACE
Sam
statistieken:
1.77 cm
77kg
uhhmm wat nog meer ? :P
benchpress 5 x 70
legpress apperaat 8 x 200(heb lang geskateboard hiervoor dus vandaar :P)
weet niet precies wat ik moe tvermelden niog meer, owja
uhm, ik doe sinds kort (paar maandjes) creatine om de maand, en slik altijd extra aminozuren en eiwit shakie ook altijd na het trainen.
eet elke dag op zn minst 1 blikje tonijn op waterbasis, en heeel veel kip, elke dag 2 stuks fruit etc. en gebruik zo weinig mogelijk vet voedsel (WAS wel een beetje mollig nu niet meer )
haha, als ik iets heb overgeslage zeg et maar? Ik weet namelijk niet precies wat ik allemaal moet vertellen.
PEACE
Sam
Comment