Hallo, iedereen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo, iedereen

Ik ben dus ukkie en in het dagelijkse leven heet ik Rogier, ben 29 jaar en woon in Haarlem.
    Ben op mijn 24ste gestopt met krachttraining en ben ik overgestapt op de duursporten en de laatste 2 jaar doe ik geen fuck meer en jullie raden het al ik voel mij net een vaatdoek het lijkt wel of ik 80 ben, wat ik dus weer wil is dat frisse gevoel weer terug van het krachttrainen en een betere fysiek natuurlijk.

Nu hoor hoor ik jullie denken, waarom is die gozert gestopt eigenlijk?? nou dat was volgens mij tijdens de opkomst van de zogenaamde 'healthcenters' en ik werd een beetje gek van het kijken naar lelijke dikke wijfen in dito spandex pakjes met een flosveter in hun reet. Maar even serieus, de opkomst van die health centers heeft mij wel het plezier van het trainen ontnomen, begeleiders weten totaal niets van krachttraining en als je vraagt naar een trainingsschema op maat krijg je het zoveelste uitgekauwde programma van 3*10 of 3*12 in die trend (hoezo persoonlijk )

Ik wil dus thuis een home gym gaan maken, zodat ik kan gaan trainen wanneer ik, ik elke oefening kan doen die ik wil (zonder dat er zo'n gay begeleidertje paars aanloopt omdat je een barbel in de hoek ramt op t- rows te gaan doen)
    mijn eigen muziek ipv die klote ploing ploing hippe tering meuk te verstouwen krijgt en mijn eigen drank mee mag nemen en geen gezeik over een handdoek.

Klink ik erg gefrusteerd?? valt wel mee toch die home gym zal waarschijnlijk pas begin 2010 worden aangezien ik bij mijn broer aan het verbouwen ben en daarna bij zelf thuis aan de slag moet.
    Ondertussen lees ik lekker mee en hoop ik hier antwoorden te kunnen vinden op mijn vragen, wil je nog wat weten van mij vraag maar.

Welkom gehete...

Comment

Welkom en succes met je Home-gym!!
      I just want to do, what I like to do!
      Be far from reality, 'cause I can't stand society!

Comment

Welkom!
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

Welkom en veel succes!
            "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

Welkom geheten. Ik kan in veel dingen die je opnoemt meegaan, maar wat is er mis met n handdoek?

Comment

Welkom!!

De auteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor typ en of schrijf fouten.

Comment

Welkom!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welom waar in haarlem?
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

@Knulletje

Er is natuurlijk niks mis met een handdoek, maar iedereen vergeet wel eens zijn handdoek en dan kon je bij mijn sportschool een handdoek huren voor €5 of zoiets, beetje belachelijk imo

@Kees momenteel nog schalkwijk maar binnenkort Heemstede

Comment

Originally posted by ukkie View Post
                        @Knulletje

Er is natuurlijk niks mis met een handdoek, maar iedereen vergeet wel eens zijn handdoek en dan kon je bij mijn sportschool een handdoek huren voor €5 of zoiets, beetje belachelijk imo

@Kees momenteel nog schalkwijk maar binnenkort Heemstede
                        Haarlem heeft toch ook wel veel sport scholen???
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X