ik ben al enige tijd lid en ik kijk de laatste tijd veel mee naar de discussies die hier gevoerd worden en daarom wou ik me effe voorstellen,
ik ben ronald en kom uit overijssel
20jaar
167cm
78kg (nee ben niet dik)
heb al zo'n 6jaar trainingservaring waarvan drie jaar meer op powerlifting gericht.
heb al aan 1 powerliftingwedstrijd meegedaan en hoop dat er in het vooruitzicht meer zullen volgen.
de reden dat ik me hier aangemeld heb is dat er hier veel kennis valt te halen over training en voeding.
oh ja mijn huidige powerliftingrecords zijn
squat 180kg (met inzer suit) 2008
deadlift 200kg 2008
bench 160kg (raw)2009
kzou niet weten wat mijn records nu zijn want ik train sinds een half jaar ergens anders en daar zijn geen goede spotters.
de laatste half jaar is het trainen een beetje neutraal gebleven, maar ik ga er straks weer tegenaan. (hoop ik)
mvg
ik ben ronald en kom uit overijssel
20jaar
167cm
78kg (nee ben niet dik)
heb al zo'n 6jaar trainingservaring waarvan drie jaar meer op powerlifting gericht.
heb al aan 1 powerliftingwedstrijd meegedaan en hoop dat er in het vooruitzicht meer zullen volgen.
de reden dat ik me hier aangemeld heb is dat er hier veel kennis valt te halen over training en voeding.
oh ja mijn huidige powerliftingrecords zijn
squat 180kg (met inzer suit) 2008
deadlift 200kg 2008
bench 160kg (raw)2009
kzou niet weten wat mijn records nu zijn want ik train sinds een half jaar ergens anders en daar zijn geen goede spotters.
de laatste half jaar is het trainen een beetje neutraal gebleven, maar ik ga er straks weer tegenaan. (hoop ik)
mvg
Comment