Hoi hoi, ik ben Wesley.. 22 Jaar oud, onsportief en afkickende Mc-Donaldsverslaafde.. Ik heb mij hier op dit forum aangemeld omdat ik sinds vorige week beslist heb om mijn leven om te gooie.. Ik wil gezond(er) leve en sportief (lees: gespierd) worde.. Niet dat ik overgewicht heb of zo slap als een legume ben, maar mijn 78,7kg op 1m76 vond ik persoonlijk gewoon teveel.. Ik ben dus ook begonne met fitnisse sinds vorige week dinsdag.. En het bevalt mij beter dan ik dacht.. Ik ga 3 dagen om dan 1 dag te ruste, dan weer 3 dage en 1 dag ruste, enzoverder.. Dat gecombineerd met een "dieet", gewoon veel fruit en beschuiten eten.. (Ik weet het, dat is niet echt een gezonde manier van afvalle, maar ik wil zo snel mogelijk afvalle nu dus elke manier is goed hiervoor..) Zoals hieruit te zien is, ken ik totaal NIKS van fitnesse of dieeten af.. En daarom ben ik hier.. Ik heb hier al verschillende dinge geleze en hier gaat het wel serieus aan toe heb ik de indruk.. Dus als er goede zielen zijn die deze (wanhopige) jonge wille helpe, laat u dan vooral volledig gaan.. Grtjs
Hey iedereen.. :)
Collapse
X
-
Hmmm stap af van het idee dat je gewoon snel wil afvallen en dat alles wat dat bewerkstelligt goed is.
En lees de zomersticky
Welkom!"Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
-
Originally posted by denisen View Postik vind 78 kilo nog wel mee vallen bij 1.76..
welkom!
Comment
-
Originally posted by DER EINZELGANGER View PostWelkom!!
En ga goede voeding eten, ja afvallen kan ook door meer te eten dan wat je nu doet. Haha, klinkt onlogisch, maar het is zo. Lees de stickies en je komt erachter.
Succes in ieder geval
Comment
-
ik zou ni zo zeer afvallen jongen.... ik zou men vet willen omzetten in spieren, 78kg is een mooie start voor het fitnessen, als je het fitnessen echt volhoud en je bent een aantal jaren bezig dan wil je wss 90 of 100 kg wegen maar wel met zo weinig mogelijk vet wss.
goed trainen, goed eten, en goed rustenonderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postik zou ni zo zeer afvallen jongen.... ik zou men vet willen omzetten in spieren, 78kg is een mooie start voor het fitnessen, als je het fitnessen echt volhoud en je bent een aantal jaren bezig dan wil je wss 90 of 100 kg wegen maar wel met zo weinig mogelijk vet wss.
goed trainen, goed eten, en goed rusten
Beetje jammer alleen dat vet omzetten in spieren onmogelijk is."Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
2 weken geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
2 weken geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment