Hallo allemaal
Even voorstellen, ik ben boy. ik ben 23 jaar oud, 1.96m lang en weeg 78kg
Ik heb het erg druk met mijn werk en studie en heb helaas geen tijd om naar de sportschool te gaan. Daarom train ik sinds een jaar thuis. mijn training bestaat momenteel uit:
-4 sets van 15x staand armbuigen met een lange halterstang van 35kg
-4sets van 20x opdrukken
-4 sets van 15x optrekken aan rekstok
Tijdens deze sets geef ik alles wat ik heb. Dus na bijv. 15 x optrekken kan ik dus echt met geen mogenlijkheid meer boven komen...
Mijn schema ziet er als volgt uit:
even weken:
ma: rekstok
di: opdrukken
wo: staand armbuigen
do: opdrukken
vr: rekstok
oneven weken:
ma: staand armbuigen
wo: rekstok
vr: staand armbuigen
Dit schema heb ik zo bedacht, omdat mij is verteld dat je niet rekstok en armbuigen na elkaar moet doen. Dit omdat dit beide biceps traint en je spieren dan moeten uitrusten ofzo? Ik train dus elke avond een kwartiertje en tevens eet ik ook elke dag tijdens het trainen een proteineshake (revolutions)
Ik ben in het afgelopen jaar behoorlijk wat gegroeid in borst, biceps, triceps, en schouders. Maar vroeg me af of ik niet mischien iets verkeerd doe, of beter iets kan veranderen?
Ik hoop op nuttige informatie, Alvast bedankt!
Even voorstellen, ik ben boy. ik ben 23 jaar oud, 1.96m lang en weeg 78kg
Ik heb het erg druk met mijn werk en studie en heb helaas geen tijd om naar de sportschool te gaan. Daarom train ik sinds een jaar thuis. mijn training bestaat momenteel uit:
-4 sets van 15x staand armbuigen met een lange halterstang van 35kg
-4sets van 20x opdrukken
-4 sets van 15x optrekken aan rekstok
Tijdens deze sets geef ik alles wat ik heb. Dus na bijv. 15 x optrekken kan ik dus echt met geen mogenlijkheid meer boven komen...
Mijn schema ziet er als volgt uit:
even weken:
ma: rekstok
wo: staand armbuigen
vr: rekstok
oneven weken:
ma: staand armbuigen
wo: rekstok
vr: staand armbuigen
Dit schema heb ik zo bedacht, omdat mij is verteld dat je niet rekstok en armbuigen na elkaar moet doen. Dit omdat dit beide biceps traint en je spieren dan moeten uitrusten ofzo? Ik train dus elke avond een kwartiertje en tevens eet ik ook elke dag tijdens het trainen een proteineshake (revolutions)
Ik ben in het afgelopen jaar behoorlijk wat gegroeid in borst, biceps, triceps, en schouders. Maar vroeg me af of ik niet mischien iets verkeerd doe, of beter iets kan veranderen?
Ik hoop op nuttige informatie, Alvast bedankt!
Comment