Nog een nieuw lid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog een nieuw lid

Hallo
    Ik ben 19 jaar, woonachtig in Zaanstad. Ik train nu ongv 3 maanden.

Ik gebruik dit schema

Maandag borst triceps buik
    Dinsdag rug biceps
    woensdag schouders onderarmen kuiten
    vrijdag benen onderrug buik

Ik heb er nu 2 maanden opzitten met 4x15, en nu een maandje doe ik 4x6 met zwaardere gewichten.

Ik heb er al een pot crea opzitten, nu wacht ik 4 weken en dan begin ik weer met creatine.

Qua voeding nam ik al snel 2x daags proteineshakes en na het trainen, maar sinds twee weken streef ik ernaar om elke 3 uur 30-50gr eiwitten naar binnen te krijgen. Ik eet dus veel kipfilet op brood of cracottes en eieren, 's avonds rijst met kip.

Ik ben vroeger dik geweest en was vanzelf al veel afgevallen maar dankzij het goede eten enzo ben ik echt veel afgevallen, ik moet alleen nog dat hardnekkige vetje op mijn buik weg krijgen.

Ik ben hier gekomen omdat ik het trainen echt nice vindt en ik wil me er in gaan verdiepen. Dus als iemand nog goed advies heeft laat maar weten!

later

Welkom
    Who's the Chef

Comment

welkom

over die crea die kan je beter nog even links laten liggen, heb je nu helemaal niet nodig

dus over 4 weken geen crea nemen, waarom zo snel aan de crea

weet je wel waar crea voor dient en waarvoor men het gebruikt

en wanneer je het beste kan gebruiken

eerst maar lekker je eiwitten nemen
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom.. Gestart met kt en direct begonnen met creatine?

Comment

Ik ben na een maand trainen begonnen met crea en die pot is nu op. Ik weet waar het voor dient.

Comment

Welkom !
            Mind is everything.

Comment

Welkom!
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom,
                veel plezier op het form,

Comment

achja hoe meer zielen hoe meer vreugd

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welja kom ook maar binnen hoor, kan er wel bij. Zaanstad is vlak bij
                      Bulken sinds 12-10-2009 - 82 kilo 10,2 % Doel 95+
                      25/11/09 - 89,6 Kilo BF ----- %
                      "Where others see trouble.. I see opportunities"

Comment

Welkom.
                        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by disgorge View Post
                          Ik ben na een maand trainen begonnen met crea en die pot is nu op. Ik weet waar het voor dient.
                          Sorry Disgorge, maar het blijkt van niet.. In het prille begin van je opbouw, ga je niet aan zulke producten.. Je werkt als bodybuilder van level naar level, en op de manier zoals jij het nu doet zal je nooit echt groot kunnen worden.. Kan ik je uitleggen ook..Omdat je van level naar level moet werken, is het de bedoeling dat je eerste level en elk daarop volgend zo hoog mogelijk staat.. Als jij door materiaal sneller naar je eerste level gaat, zal je eerste level n aantal kilo,s spiermassa lager liggen. Het is bewezen beter als je door goede voeding, training, en rust, en de hulp van n goede eiwit naar je eerste level gaat. Op het moment dat je niet meer gaint, dan kun je naar dat soort middelen grijpen om voorbij je level te komen.. Je lichaam kan niet meer groeien dan n bepaalde hoeveelheid % van je totale bw, op het moment dat je dat level gaat verlagen kun je dat niet (nooit) meer inhalen... Het beste train je in het begin met n lekker eiwitje (whey) en omdat je deze shit (crea) nog niet echt nodig hebt, kun je dus beter je geld steken in n goede whey... Ik hoop dat het n beetje begrijpelijk is geschreven, en dat je hier iets mee kan........

Comment

Welkom.

Comment

Welkom
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X