Hello Allen,
Mijn naam is Jay. Ben 25 jaar weeg 62 kg en ben 1.75.
Ik fitness nu al ruim een halfjaar. Dit doe ik voornamelijk omdat ik de ziekte van Crohn heb en daardoor wel moet trainen wil ik mijn gewicht een beetje op peil houden. ( vandaar ook de 62 kilo).
Het is voor mij heel moeilijk om gewicht aan te komen en mocht het even niet goed met mij gaan wegens mijn ziekte kan ik zo 3 kilo in 1 week afvallen waardoor ik ook direct alle behaalde spiermassa of geboekte voorruitgang direct weer kwijt raak, Hierdoor ben ik dus altijd in strijd met mijn gewicht.
Maar ik laat me hierdoor niet de-motiveren and i will keep on fighting ;-)
Door te fitnessen kan ik dit dus nog allemaal een beetje stabiel houden.
Nou dat was dan even mijn snelle voorstel ronde.
Ik heb nog heel wat vragen, maar daar zal ik wel ergens anders een topic over openen.
Groetjes and pain is gain!
Jay.
Mijn naam is Jay. Ben 25 jaar weeg 62 kg en ben 1.75.
Ik fitness nu al ruim een halfjaar. Dit doe ik voornamelijk omdat ik de ziekte van Crohn heb en daardoor wel moet trainen wil ik mijn gewicht een beetje op peil houden. ( vandaar ook de 62 kilo).
Het is voor mij heel moeilijk om gewicht aan te komen en mocht het even niet goed met mij gaan wegens mijn ziekte kan ik zo 3 kilo in 1 week afvallen waardoor ik ook direct alle behaalde spiermassa of geboekte voorruitgang direct weer kwijt raak, Hierdoor ben ik dus altijd in strijd met mijn gewicht.
Maar ik laat me hierdoor niet de-motiveren and i will keep on fighting ;-)
Door te fitnessen kan ik dit dus nog allemaal een beetje stabiel houden.
Nou dat was dan even mijn snelle voorstel ronde.
Ik heb nog heel wat vragen, maar daar zal ik wel ergens anders een topic over openen.
Groetjes and pain is gain!
Jay.
Comment