Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hallo allemaal,
    Mijn naam is John en ik ben 16 jaar.
    Ik train nu 3 maanden serieus en probeer vooral gespierder te worden.
    Daarbij word ik goed geholpen door me instructeur.
    Ik ben nieuw voor dit alles dus ik kon wel wat informatie gebruiken, vandaar dat ik hier kwam kijken!

groeten, john.

Welkom!
    Het is de bedoeling dat jij dadelijk je instructeur les geeft.
    Succes en veel plezier.
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Welkom John... Zo heej das ook toevallig, ik probeer ook gespierder te worden... Lees de stickys, heb je veel meer aan dan aan n instructiekerellesvent... Succes man

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        ... Zo heej das ook toevallig, ik probeer ook gespierder te worden...
        En lukt dat een beetje?

Welkom
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

welkom knaap
          Groeten

Comment

En geloof niet alles wat de instructeur zegt, 9 van de 10 keer weten ze geen bal.
            Lees op het forum lekker rond.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom john,

Denk eraan als je pas begint het gaat allemaal om techniek de kracht en dus zwaardere gewichten komen vanzelf. Instructeurs weten indd neit altijd alles over goed aankomen. Wat ze vaak wel weten is hoe je bepaalde oefeningen goed kan uitvoeren waar je tenslotte meer aan hebt dan domweg er maar gewicht op tegooien.

Veel succes en hou vol.

Comment

Welkom!
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    En lukt dat een beetje?

Welkom
                    Mwhah, niet zo goed/snel als ik zou willen Ben niet zo snel tevree Ashley, als ik er 3kg bij krijg had ik er 5 gewild. Krijg ik er 5 had ik er 7 gewild, enz... Schijnt normaal te zijn, heb ik gehoord van andere leden...

Comment

Originally posted by J_33 View Post
                      Welkom john,

Denk eraan als je pas begint het gaat allemaal om techniek de kracht en dus zwaardere gewichten komen vanzelf. Instructeurs weten indd neit altijd alles over goed aankomen. Wat ze vaak wel weten is hoe je bepaalde oefeningen goed kan uitvoeren waar je tenslotte meer aan hebt dan domweg er maar gewicht op tegooien.

Veel succes en hou vol.
                      Nou, J-33 ook daar heb ik nogal eens mn twijfels over... Als ik lees hoeveel mannen/vrouwen blessures oplopen, of fout trainen met n verkeerde houding.....

Comment

Welkom! Lees hier alles, is beter als allerlei dingen aannemen van iemand anders.

Comment

Bedankt voor de reacties! Heb best goede begeleiding in me sportschool en me broer helpt me ook goed, die traint al een paar jaar, dus daar vraag ik het meeste aan. Het gespierder worden gaat de goede kant op, merk dat ik groter wordt, maar vind het wel raar dat ik niks aankom?
                          Ben nog helemaal niks aangekomen terwijl ik wel groter ben geworden.

Comment

welkom,
                            veel plezier op het form,

Comment

Originally posted by johnnyvhaaster View Post
                              Bedankt voor de reacties! Heb best goede begeleiding in me sportschool en me broer helpt me ook goed, die traint al een paar jaar, dus daar vraag ik het meeste aan. Het gespierder worden gaat de goede kant op, merk dat ik groter wordt, maar vind het wel raar dat ik niks aankom?
                              Ben nog helemaal niks aangekomen terwijl ik wel groter ben geworden.
                              Misschien eerlijk overgestoken met vet? of vocht.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X