Goedenavond allemaal,
Mijn naam is Rob, 27 jaar oud. Ik train (ben bezig met fitness) vanaf mijn 15e. Sinds mijn 18e serieus bezig met BB. Altijd een forum- en artikellezer geweest, geen poster. Tot nu dan... (als de tijd het toelaat).
Nog wat over mezelf... ben woonachtig in Limburg, werkzaam als Business Analist. Een echte kantoorbaan die me in staat stelt zowel overdag als s'nachts optimaal te rusten en met de voeding bezig te zijn.
Verder werk ik als hobby tevens als fitnessinstructeur in de weekenden en avonduren (als ik niet zelf aan het eten of trainen ben).
Enkele stats:
Huidige gewicht 110,8 kg
Vet% 17% (wintertime = bulktime)
Rechterbiceps (post Biceps training 51,5 cm)
Favo spiergoep: Triceps
Benchpress 8 reps van 150 kg
Favo oefening: French Press
Huidig dieet: Ongeveer 2,5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht
Favo junkfood: Pizza
Hekel aan: squats (liever een dag extra werken dan een benentraining )
Verder tot voor kort altijd blessurevrij kunnen trainen, echter sinds kort last van de aanhechting van mijn linker biceps... shit happens.
Vragen en of opmerkingen hoor ik graag... reageren probeer ik te doen als de tijd het toelaat (mits het geen onzin is).
Verder zal ik zeer spoedig wat foto's plaatsen...
Sportieve groet,
Rob.
Mijn naam is Rob, 27 jaar oud. Ik train (ben bezig met fitness) vanaf mijn 15e. Sinds mijn 18e serieus bezig met BB. Altijd een forum- en artikellezer geweest, geen poster. Tot nu dan... (als de tijd het toelaat).
Nog wat over mezelf... ben woonachtig in Limburg, werkzaam als Business Analist. Een echte kantoorbaan die me in staat stelt zowel overdag als s'nachts optimaal te rusten en met de voeding bezig te zijn.
Verder werk ik als hobby tevens als fitnessinstructeur in de weekenden en avonduren (als ik niet zelf aan het eten of trainen ben).
Enkele stats:
Huidige gewicht 110,8 kg
Vet% 17% (wintertime = bulktime)
Rechterbiceps (post Biceps training 51,5 cm)
Favo spiergoep: Triceps
Benchpress 8 reps van 150 kg
Favo oefening: French Press
Huidig dieet: Ongeveer 2,5 gr eiwit per kg lichaamsgewicht
Favo junkfood: Pizza
Hekel aan: squats (liever een dag extra werken dan een benentraining )
Verder tot voor kort altijd blessurevrij kunnen trainen, echter sinds kort last van de aanhechting van mijn linker biceps... shit happens.
Vragen en of opmerkingen hoor ik graag... reageren probeer ik te doen als de tijd het toelaat (mits het geen onzin is).
Verder zal ik zeer spoedig wat foto's plaatsen...
Sportieve groet,
Rob.
Comment