eiweissshake komt eraan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Mierenbumser. Hehehe.

DU SCHWEINHUND!!! Du bist schwuhl, und musst gevickt werden!!! (Als ik het zo goed onthouden heb).

Post typum: dit topic escaleert wel rap zeg.
    Ik zal het wel niet gaan verbeteren, maar ik vind het nogal fout klinken.
    Ik ben een Schweinehund, die homo is en geneukt moet worden. Als ik eerlijk ben lijk je op een dominante man, die mij flink zit te beledigen, alvorens hij me gaat neuken.

Comment

Heb hem dus wel goed onthouden. En ja, ik ben er terdege van op de hoogte dat Schweinhund geen Duits scheldwoord is. Aan de andere kant weet elke Duitser onmiskenbaar dat je het niet als compliment bedoelt.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Heb hem dus wel goed onthouden. En ja, ik ben er terdege van op de hoogte dat Schweinhund geen Duits scheldwoord is. Aan de andere kant weet elke Duitser onmiskenbaar dat je het niet als compliment bedoelt.

Het klinkt wel lekker
        ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Als je tegen iemand Schweinehund zegt, dan is het echt wel een belediging.
          Als een duitse zegt "der innere Schweinhund hat gesiegt" dan betekend het, dat de angst in je, gewonnen heeft. Je wilt/moet iets doen, maar je bent te schijterig om het te doen.

Een Schweinehund is dus niets anders dan een mietje. Ik weet niet of je het wist, als je Schweinehund zelf bedacht hebt, nou dan heb je een bestaand scheldwoord bedacht.

Comment

lol daar is men maar een uurtje trainen en het escaleert :P. het is trouwens ook grappig om duits van een nederlander te lezen muhahaha

" Ich mach ein piepie in mein Hose."

"DU SCHWEINHUND!!! Du bist schwuhl, und musst gevickt werden!!!"

Dat is best schattig hahaha

Comment

Ganz geil topic ja. :-D

Welke nachtbraker komt er straks mee kloten hier..
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

roep gewoon kut duitser bek houden.. hun vertikken het om nederlands te spreken wij dus om duits te spreken

Comment

Originally posted by eiweissshake View Post
                  lol daar is men maar een uurtje trainen en het escaleert :P. het is trouwens ook grappig om duits van een nederlander te lezen muhahaha

" Ich mach ein piepie in mein Hose."

"DU SCHWEINHUND!!! Du bist schwuhl, und musst gevickt werden!!!"

Dat is best schattig hahaha
                  Dat nederlands van jou is ook typisch duits :P "man" vertalen. Konjunktiv II "wäre" met "was" vertalen. En zo zie ik wel meer dingen, maar dat is natuurlijk niet erg

Voor een duitser is jou nederlands verrassend goed en zijn niet veel duitsers die zo nederlands typen.

Comment

ik weet dat het typisch duits is was ook niet stom bedoeld haha.

maar bedankt voor het compliment. je duits is denk ik zelfs beter dan dat van mij rofl ^^

groetjes Timo

Comment

Mijn lerares Duits kon mij nochtans wel schieten als ik weer eens het woord Schweinhund opperde als geschikt scheldwoord voor de situatie. Laat staan mijn maat die het tijdens een mondelinge overhoring even aanhaalde, nadat ze er elke les die eraan voorafging op had gewezen dat Schweinhund toch echt geen Duits scheldwoord was.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Mijn lerares Duits kon mij nochtans wel schieten als ik weer eens het woord Schweinhund opperde als geschikt scheldwoord voor de situatie. Laat staan mijn maat die het tijdens een mondelinge overhoring even aanhaalde, nadat ze er elke les die eraan voorafging op had gewezen dat Schweinhund toch echt geen Duits scheldwoord was.
                        Nou ik zou zeggen, ga eens naar een duitser toe en zeg het tegen hem. Wedden dat hij zich beledigd voelt? Het is toch echt een scheldwoord, heb het ook duitsers horen zeggen.

Hier even een definitie van wikipedia (duits)

Schweinehund istNou "Schimpfwort" is "scheldwoord". Je lerares had het dus fout

Comment

lool , nou opzich kun je het ook als scheldwoord gebruiken, het doet maar gewoon bijna niemand, behalve mn moeder rofl.

een ietsje leukere variante was dan natuurlijk ook : " Du dreckiger Schweinehund"

Comment

Jup het is verouderd, maar denk dat "Schweinehund" alleen nog steeds wel beledigend werkt.

In "dreckiger Schweinehund" heeft "Schweinehund" ook nog zijn beledigend betekenis. Als je zegt, du dreckiger Mann ofzo, dat heeft al een veel minder beledigend effect
                            Last edited by Misterfit; 11-01-2010, 22:52.

Comment

Dat haalde ik in den beginne al aan he, er zijn woorden die gegarandeerd effect hebben, los of van ze officieel zijn of niet.

sigpic

Comment

ja beledigend is het absoluut. maar je kunt het ook tegen een vriend zeggen en dan heeft het weer een ietsje minder erge betekenis (zelfs soort ironie) dan b.v. "arschloch" of zo .

stel dat iemand iets heeft gedaan wat je niet goed vindt, maar wat je verder niet scheelt, dan zeg je ook "boah du schweinehund ey"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X