Hallo iedereen
Ik ben een gezonde nederlandse jongen die interesse heeft in fittnes/bodybuilding. Dit is ook gelijk de reden waarom ik mij heb aangemeld voor deze site. Ik heb al wel enige ervaring maar nog niet genoeg vind ik. Hieronder een paar persoonlijke gegevens:
Lengte: 1.83m
Leeftijd: 17 jaar
Gewicht: 78kg
Ik zit nog niet bij een sportschool maar daar gaat binnenkort verandering in komen. Thuis heb ik al wel een beetje een basis gelegt door een schemaatje op te stellen, paar oefeningen te oefenen en op mijn voeding te letten. Ik train ongeveer elke dag een halfuurtje. De oefenen die ik dan doe zijn bijvoorbeeld:
Dumbell press
Dumbell flyes
Opdrukken
Sit ups
Bicep curls
En een paar oefeningen voor de benen en rug.
Verder eet ik veel kwark, kip, vlees, brood en eieren
Als jullie nog een paar tips voor mij hebben dan hoor ik het graag
tot ziens,
ps: ik ben nog redelijk noob in het posten op forums.
Ik ben een gezonde nederlandse jongen die interesse heeft in fittnes/bodybuilding. Dit is ook gelijk de reden waarom ik mij heb aangemeld voor deze site. Ik heb al wel enige ervaring maar nog niet genoeg vind ik. Hieronder een paar persoonlijke gegevens:
Lengte: 1.83m
Leeftijd: 17 jaar
Gewicht: 78kg
Ik zit nog niet bij een sportschool maar daar gaat binnenkort verandering in komen. Thuis heb ik al wel een beetje een basis gelegt door een schemaatje op te stellen, paar oefeningen te oefenen en op mijn voeding te letten. Ik train ongeveer elke dag een halfuurtje. De oefenen die ik dan doe zijn bijvoorbeeld:
Dumbell press
Dumbell flyes
Opdrukken

Sit ups
Bicep curls
En een paar oefeningen voor de benen en rug.
Verder eet ik veel kwark, kip, vlees, brood en eieren
Als jullie nog een paar tips voor mij hebben dan hoor ik het graag

tot ziens,
ps: ik ben nog redelijk noob in het posten op forums.
Comment