Even voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Remy en ben 34 jaar oud, nadat ik 2,5 jaar geleden ben gestopt met roken ben ook ik nu heel erg met mijn lichaam bezig, ik wil vooral gezond leven en een mooi gespierd lichaam hoort daar ook bij vind ikzelf.

Sinds 3 jaar geleden heb ik het amateur voerbal weer opgepakt en sinds 8 maanden ben ik lid van een sportschool.

Voordat ik de knoop heb doorgehakt om te trainen in een sportschool woog ik met een lengte van 192 cm zo'n beetje 109 kilo en mijn vetpercentage was 27,8%. ( dat was dus erg teveel, ik voelde mij er zeker niet meer fit bij).

Na veel gespiekt te hebben op forums en geneusd te hebben op internet ben ik rustig aan begonnen vooral cardio ( 3 maal per week ongeveer 45 minuten), na 3 á 4 maanden ben ik met krachttraining begonnen.

Ondertussen ben ik zoveel mogelijk informatie aan het opdoen wat nu het beste is qua oefeninigen, hoelang, welke en hoe vaak en ben ik zeer nieuwsgierig naar wat ik nu het beste kan eten, wat het gezondste is en met welke methode ik nog meer vet verbrand. Momenteel ben ik 94 kilo en is mijn vetpercentage gemiddeld 20 á 21 %.Maar wil toch nog wel verder naar beneden.

Soms zie je door de bomen het bos niet meer en weet nu eigenlijk niet meer of ik nu nog moet verder gaan met cardio of dat ik alleen nog maar kracht moet doen.

Mijn gemiddelde voedingsschema is:

06:15 bord brinta met lijnzaadolie en klein schepje eiwitpoeder
    09:15 4 volkorenbroodjes met boter en paarderookvlees
    12:00 2 volkorenbroodjes met boter en paarderookvlees en een eiwitshake
    14:15 2 volkorenbroodjes met boter en paarderookvlees en 2 appels
    17:15 warm eten wat de pot schaft (zonder jus)
    20:00 250 gram magere franse kwark beetje slimpie ranja

op trainingsdagen komt daar een pre en post shake bij en op sommige dagen wanneer ik het niet trek een extra broodje of een paar beschuitjes.
    wel drink ik altijd gemiddeld 2 liter water.

Ik kan er nog wel een heleboel bij schrijven, maar ga nu eerst eens even op het forum kijken ben nl erg benieuwd waar ik nog iets meer van afval (een lager vetpercentage) en waar ik nog sneller gespierder van word.Ik wil het zo goed mogelijk aanpakken.
    Alvast bedankt voor wat jullie allemaal posten en waar anderen weer van kunnen leren......

Mzzl

welkom,
    veel plezier op het form,

Comment

Welkom gehete...

Comment

Welkom Remy ... Ik denk dat je de voeding ook moet gaan aanpassen, wat ik hier lees is veel zout, en suiker in de kwark...

Comment

De ranja in de kwark is van slimpie daar zit geen suiker in.... en het zout daar bedoel je zeker in de paarderookvlees, dat kan kloppen maar dat wissel ik af met kipfilet en runderrookvlees.
          als je tips of suggestie hebt hoor dat dat graag.
          Is het niet teveel brood wat ik eet, weet nl niet goed waar ik mijn honger mee kan stillen aangezien ik overdag veel buiten in beweging ben...

Tot nu toe bedankt alvast

Comment

Runder rookvlees is ook veel zout Remy.. Je moet rekenen hoeveel je moet eten in Kcal.. Nee dat beetje brood is geen probleem.. Je moet even de voeding stickies doorlezen, en n voeding schema maken ... Zal je zien hoeveel jij nog mag gaan eten.. Zal je nog verbazen, hoeveel.. Maar in de juiste verhoudingen KEV oftewel Koolhydraten Eiwitten en Vetten... Veel zout is zoal niet best..

Comment

Welkom! Zo te zien weinig eiwitten en weinig vetten. Lees de zomersticky eens, neem je schema onder de loep, pas aan waar nodig en post dat eens in de daarvoor bestemde sectie.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom.
                "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Welkom!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X