Hallo :)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo :)

Hey allemaal,

Mijn naam is Rens, ik ben bijna 14 en woon in regio Eindhoven. Ik zit (uiteraard) nog op school, en ik ben sinds een paar maanden wat serieuzer aan het trainen met als doel een wat strakker lijf. Het leek me wel leuk om me te registreren op het forum en wat ervaringen en tips uit te wisselen . Ik ben 1.73M lang en weeg 55/56KG. BF is 5.8% (vind ik wel heel laag trouwens), gemeten op zo'n weegschaal met een stroompje op 2 verschillende momenten, dus denk dat het wel klopt.. Ik fiets elke dag naar school (125km per week) en ik train nu meestal om de dag.

Groet,

Rens

Welkom! Ik zou er niet van uitgaan dat die meting klopt, weegschalen staan nou niet bepaald bekend om hun betrouwbaarheid qua vetmeting.
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welkom rens

Comment

Welkom Rens

Comment

Dankje allemaal . @Pinada, ik dacht juist dat die stroom-metingen nauwkeurig waren, maar dat is dan niet . Een maat van me had op die weegschaal 15.7%, wat denk ik wel zou kunnen, maar misschien dat het niet klopt dan idd. Ik fiets wel heel veel terwijl ik niet veel eet, dus ik denk niet dat het hoog is, maar 5.8% lijkt me ook wel heel laag. Je ziet bij mij wel goed de overgang tussen verschillende spieren en bot bijvoorbeeld, dat is toch ook een teken van laag vet%? Bedankt voor jullie reacties iig!

Comment

Welkom gehete...

Comment

Thanks!

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                Hey allemaal,

Mijn naam is Rens, ik ben bijna 14 en woon in regio Eindhoven. Ik zit (uiteraard) nog op school, en ik ben sinds een paar maanden wat serieuzer aan het trainen met als doel een wat strakker lijf. Het leek me wel leuk om me te registreren op het forum en wat ervaringen en tips uit te wisselen . Ik ben 1.73M lang en weeg 55/56KG. BF is 5.8% (vind ik wel heel laag trouwens), gemeten op zo'n weegschaal met een stroompje op 2 verschillende momenten, dus denk dat het wel klopt.. Ik fiets elke dag naar school (125km per week) en ik train nu meestal om de dag.

Groet,

Rens
                welcome

Comment

Welkom!
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom!

Comment

welkom veel leesplezier
                      je kan trainen voor een sixpack, of neem een sixpack voor een bierbuik...

Comment

bienvenido!

Je vetpercentage is in ieder geval zo laag dat je flink kan bulken komende jaar! dus lees de stickies en vreet!
                        Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Hey nog bedankt allemaal jongens .

Comment

welkom
                            Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Welkom en Succes!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X