Start

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Start

Hey,

Een week geleden ongeveer ben ik lid geworden van Bodynet. Dit omdat ik graag wat aan mijn lichaam wil doen. Nu ben ik vandaag 19 geworden en heb me net met een vriend ingeschreven bij een fitness centrum.

Zelf doe ik al 3 jaar aan waterpolo wat een vrij zware en goede sport is voor je lichaam. Zo ben ik ook niet de meest skinny guy die er is. Maar omdat ik bijna de 2 meter aantik ( 1,97 ) wil ik toch nog net even wat meer bereiken. Mijn doel is niet om extreem gespierd te worden maar gewoon een mooi strak lichaam met toch zichtbare spieren.

Dus wou het even mededelen en je zult me waarschijnlijk nog wel tegenkomen op de site.

Groeten,

Originally posted by Checree View Post
    Nu ben ik vandaag 19 geworden
    Misschien een beetje offtopic, maar proficiat
    Dumbells build a bigger chest
    Barbells build a bigger ego

Comment

Hey,

Een week geleden ongeveer ben ik lid geworden van Bodynet. Dit omdat ik graag wat aan mijn lichaam wil doen. Nu ben ik vandaag 19 geworden en heb me net met een vriend ingeschreven bij een fitness centrum.

Zelf doe ik al 3 jaar aan waterpolo wat een vrij zware en goede sport is voor je lichaam. Zo ben ik ook niet de meest skinny guy die er is. Maar omdat ik bijna de 2 meter aantik ( 1,97 ) wil ik toch nog net even wat meer bereiken. Mijn doel is niet om extreem gespierd te worden maar gewoon een mooi strak lichaam met toch zichtbare spieren.

Dus wou het even mededelen en je zult me waarschijnlijk nog wel tegenkomen op de site.

Groeten,
      Ja, proficiat met je verjaardag.

Verder, hoe ziet jouw voeding er uit? En welk trainingsschema volg je of wil/ga je volgen?

Comment

Dankjewel

Nou omdat ik 2 keer per week training heb + 1 wedstrijd wou ik het zo aanpakken.

Over de precieze oefeningen heb ik nog geen benul, dit komt gaandeweg ik het fitness centrum ken en een beetje beheers.

Ook is mijn doel niet om een echte bodybuilder te worden maar een wat beter en sterker figuur. Zal ook deze week mijn begin foto's posten op de site zodat je kunt zien wat mijn huidige status is.

Maar globaal zo:

Maandag fitness van 19:00 tot 21:00. Armen, schouders en rug.
        Dinsdag waterpolo training van 19:00 tot 20:30.
        Woensdag fitness van 19:00 tot 2100. Benen, buik en borsten.
        Donderdag waterpolo training van 20:00 tot 21:30.
        Vrijdag fitness van 19:00 tot 21:00. Armen schouders en buik.
        Zaterdag - wedstrijd waterpolo,

Qua eten zit het volgens mij wel goed.
        Elke morgen begin ik met 4 bruine boterhammen met pindakaas, daarnaast nog een grote kom magere yoghert met muesli.

Op het moment loop ik stage en daar benuttig ik elke dag 8 bruine boterhammen, 1 banaan, 2 bakken koffie zonder suiker om de dag te beginnen.

Avondeten verschilt een beetje. Maar eigelijk elke dag wel groenten zoals boontjes. En hier ook 2 borden van.

In de avond pak ik meestal nog een kom magere yoghert met muesli.

Dit doe ik eigelijk al jaren zonder dat ik fitness.

Comment

Ik zou alle spieren evenveel keer per week trainen
          Armen-schouders
          Benen-borst
          Rug-buik

En anders kan je nog die vrijdag laten vallen en daar een rustdag nemen de dag voor de wedstrijd.
          Ik zou de training wel beperken tot 60-90min en achteraf kan je nog HIT cardio voor je conditie doen als je wilt.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik zeg dan wel 2 uur maar het is natuurlijk ook samen met een vriend dus 2 uur constant bezig zijn komt er zoiezo niet van.

maar is 1x per week 1 groep spieren niet iets te weinig om het echt te trainen?

Comment

Welkom!
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik zeg dan wel 2 uur maar het is natuurlijk ook samen met een vriend dus 2 uur constant bezig zijn komt er zoiezo niet van.

maar is 1x per week 1 groep spieren niet iets te weinig om het echt te trainen?
                  Welkom! Maar als tijd een probleem is waarom pak je dan niet 2x per week full body?
                  en als je maat op een toestel zit pak jij toch een andere? zo ben je niet 2 uur in de sportschool.

is maar een idee.

Comment

Waar haal je die bende toch steeds weer vandaan Roelinho?
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

euh ... google
                      is mijn nieuwe motto: waarom gewoon wanneer het ook met sparkles kan
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X