help me!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help me!!

hoi de naam is tripper
    ben 36jaar 1.75m en 78kilo
    ben hier nieuw(stom om te zeggen natuurlijk want dat weten jullie)
    en ben eigenlijk hier om wijze raad te krijgen inverband met kuren
    zelf aan de derde kuur bezig en trekt op niets
    dus nu mooi voorgesteld en bereid om kritiek te ontvangen
    steve

Welkom en je kuur trekt op niks, das kut voor je moeten wij nu iets verzinnen zonder informatie ?
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

oke cool haha , kritiek waar op ?
      we weten helemaal "jack-shit"
      Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

probleem is dat ik breder wil worden maar het lukt niet echt
        ongeveer een jaar geleden woog ik 65kilo(droog)was wel gespierd maar had niet de massa
        spieren had ik eigenlijk vanwege mijn werk(havenarbeider die jaren zakgoed heeft gedaan)
        nu paar jaar aan het trainen maar geen massa bij dus kuurtje gaan doen
        1ste kuur was week 1-12 sustanon golden gear
        week 1-10 decadurabolin golden gear
        kwam ik 20kilo van bij(85kilo) maar alles kwijtgespeelt wegens geen nakuur omdat meeste mij dat afraaiden 1maand later 2de kuur begonnen
        week 1-8dianabol 30mg 3pillen per dag
        week 1-8 decadurabolin 750 perweek
        week 1-10 testosteron 750 per week
        week 1-8 MT-DMN 1ml om de dag
        terug van de 68kilo naar 80kilo gegaan maar niet verder
        paar weken gewacht na de kuur en dan de derde kuur
        ben nu 6weken in de kuur
        week 1-12 sustanon 1000 per week
        week 1-10 trenbolone 600 per week
        week 1-8 oxymethylone
        blijf op 78 kilo zitten en moet zelf oppasen dat ik niet afval van gewicht
        eet 6-7maal per dag(gemiddelt een goede 2kilo dat ik eet -rust meer dan genoeg en niks)
        heb bijna alles van de hormonenapotheek genomen dat er is en mensen zeggen dat ik van al het geen ik heb genomen een olifant zou moeten zijn
        dus wat denken jullie!!!!!! lichaam van mij het gewend of mischien niet goed spul

Comment

Ik gok erop dat je compleet belabberd eet en dat altijd al gedaan hebt.

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Welkom en je kuur trekt op niks, das kut voor je moeten wij nu iets verzinnen zonder informatie ?
            nu heb je alle info die je nodig hebt
            wat denk je zelf ?

Comment

Ik gok erop dat je compleet belabberd eet en dat altijd al gedaan hebt.
              eet veel groenten-fruit -pasta-kip en dergelijke
              neem ook eiwitshakes erbij en eet zo weinig mogelijk vettig eten
              hamburgers-fritten en dergelijke zijn al heel lang geleden aangezien dat ik weet dat eten een grote factor speelt hierin

Comment

Originally posted by tripper View Post
                nu heb je alle info die je nodig hebt
                wat denk je zelf ?
                Helaas nog steeds je voeding. Als ik je kuren bekijk zit je al op aardige hoge doseringen voor iemand met jou lengte/gewicht verhouding en de on-periodes zijn vrij kort in vergelijking met de zwaarte van je kuren.

Ben verder niet de persoon om je A.S. kuurtjes aan te passen, maar kan je wel vertellen dat met dit soort gewichtsverlies (20kg na deca) er iets niet klopt m.b.t. je voeding.

Post je eetschema eens, misschien geeft dat opheldering

Comment

Originally posted by tripper View Post
                  eet veel groenten-fruit -pasta-kip en dergelijke
                  neem ook eiwitshakes erbij en eet zo weinig mogelijk vettig eten
                  hamburgers-fritten en dergelijke zijn al heel lang geleden aangezien dat ik weet dat eten een grote factor speelt hierin
                  als je goed hebt gelezen heb je gezien dat ik 2O kilo ben bijgekomen in de eerste kuur,dus slecht zal mijn eetpatroon niet echt zijn he ,veel mensen zouden daar voor willen tekenen zelf al is alles perfect

Comment

Helaas nog steeds je voeding. Als ik je kuren bekijk zit je al op aardige hoge doseringen voor iemand met jou lengte/gewicht verhouding en de on-periodes zijn vrij kort in vergelijking met de zwaarte van je kuren.

Ben verder niet de persoon om je A.S. kuurtjes aan te passen, maar kan je wel vertellen dat met dit soort gewichtsverlies (20kg na deca) er iets niet klopt m.b.t. je voeding.

Post je eetschema eens, misschien geeft dat opheldering
                    als het goed is voor u zal ik dat morgen doen
                    moet om 6u gaan werken dus ga nu wel naar bed

Comment

Forum regel 1:
                      Posten in de sectie 'Doping' is pas toegestaan na ten minste 10 (normale!) posts.
                      Het posten van vragen over doping in een ander onderdeel om onder de 10 posts regel uit te komen is niet toegestaan en zal een ban tot gevolg hebben.

Zegt genoeg lijkt me, gesloten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X