geen spier pijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geen spier pijn

hallo ik ben jp 20 jaar en ben nu 3 maande aan het traine 4 daagen in de week op schema voor massa daarbij heb ik ook en ben ik rium 2 maande zeer met voeding bezig

mijn vraag is waar ik all een tijdje mee rond loop is dat ik geen of wijnig spier pijn heb ik train tot het iuterste .ik voel wel 2 uur lang de plekken warop ik getraind heb. bv armen voel ik een strak opgepompt gevoel

mijn 2de vraag is dat ik ook aan de whey wil om de rest van de voeding aan te brengen .maar is dat wel verstadig alls je geen spier pijn heb

alvast bedankt voor de tips of iutleg

toen ik begon met trainen had ik immense spierpijn, nu heb ik het alleen als ik een nieuw max wil.
    Ik heb het wel elke keer na mijn benen training.
    The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
    Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Welom...

Je kan deze vraag beter stellen in de Ziektes en Aandoeningen sectie.

Succes

Comment

Een topic lijkt me wel genoeg.

Comment

Welkom.
          Dumbells build a bigger chest
          Barbells build a bigger ego

Comment

[quote=SuPraDynN;703028]Welom...

Je kan deze vraag beter stellen in de Ziektes en Aandoeningen sectie.

Succes[/

ahaha idd ga ik efe doen

Comment

Je hoeft niet altijd spierpijn te hebben na een training, ik heb het al tijden niet meer zo erg als in het begin behalve als ik me benen weer eens op hun flikker heb gegeven.

Voor de rest, welkom!
              โ€œWe all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.โ€

Comment

Klop er anders eens met een hamer op

Spierpijn is geen indicatie voor spiergroei, echter als je nieuwe ofeningen doet is dat vaak het geval dat je terug spierpijn hebt. Dit door de nieuwe prikkels die je spieren stimuleren. Dus af en toe afwisselen van oefeningen kan geen kwaad. Dit ligt theoretisch gezien om de 6 รก 8 weken maar is sterk persoonsgebonden. Zolang je winst maakt zit je goed, ook zonder spierpijn. Is je voeding op orde dan recupereren je spieren ook beter.

Comment

Ik heb soms last van spierpijn, maar ook niet altijd. Ik voel me spieren goed tijdens de trainingen dus dat is al genoeg voor mij.. Gister ook flink zitten blazen op de leg press van 130kg, is natuurlijk geen enorm gewicht maar ik voelde me spieren zeker. Dat is voor mij al dus genoeg om aan te geven dat ik me spieren flink aan het belasten was.

Zolang je je spieren gewoon voelt en je voeding op orde is. Zal ik gewoon lekker zo door blijven gaan als ik jou was
                  "Straight outta gym"

Comment

thx voor de info en tips hier ga ik zeker wa mee doen.

ik ga me schematje maar aanpassen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X