Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hallo,

Ik ben Shan en ik ben 21 jaar, ben altijd meer een meelezer geweest dan een poster, maar besluit bij deze om me zelf toch ff voor te stellen en hopelijk wat meer in de discussies te mengen.

stats:

lengte: 175
    gewicht: 63.5
    vet %: 8-9

In het "kort" mijn fitness verleden,

Al sinds mijn jeugd heb ik altijd ondergewicht gehad en nooit tevreden over mijn lichaam geweest, wat ook altijd weinig zelfvertrouwen met zich mee heeft gebracht. Aankomen was altijd een hele moeilijke taak voor mij. Vaak geprobeerd en vroegtijdig gestopt omdat de resultaten niet zo snel kwamen als ik wou.

Had dit jaar een jaar pauze genomen van mijn studie om wat te gaan reizen en er ff tussenuit te zijn. 6 maanden geleden besloot ik naar Iran te gaan, om mijn familie te bezoeken en me ouders verblijven daar momenteel ook voor zaken. Heel dicht bij onze huis was er een grote fitnesschool waar ik altijd wel langs liep maar nooit echt naar binnen was gegaan. 6 maanden geleden besloten om toch maar eens langs te gaan en me in te schrijven. Ben sindsdien verslaafd geraakt aan het fenomeen "trainen", heb ontdekt dat ik met harde inzet en inspanning toch kan bereiken wat ik altijd wou, en dat is zoals iedereen wel wilt een mooie gespierde lichaam. Ben vanaf het begin in aanraking gekomen met een privé trainer die ze in Iran wel meer hebben. En train nu 6 maanden met deze trainer (5x pw). Met aangepaste voedingschema en trainingsschema's die elke maand veranderd. Zal mijn schema wel later posten. Ben in 6 maanden van 53kg naar 63.5 gegaan. Mijn streefgewicht is 70kg.

Ga trouwens binnenkort weer terug naar Nederland om mijn studie voort te zetten en door te gaan naar mijn streefgewicht.

Zodra ik weet hoe ik foto's moet posten zal ik er een paar posten...

Welcome!

Je hebt al ppar grote stappen achter de rug, nu nog de laatste;
    Hoewel ik denk eens je 70 weegt wel naar de 75 enz enz zal willen

Comment

Welkom !
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

pics

lukt me maar niet op fotos in me bericht te zetten... dus dan maar ff linkje.

Image Boss | Free Image Gallery Hosting

Comment

Welkom, pics normaal pas na 20 posts en laat die trainer je alleen maar pullups doen ofzo
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

haha nee niet alleen... heb nu wel 2x rug in me schema deze maand (vorige maand 2x schouder), pullups 5x5 (langzaam) 2x per week.

ps: van 20 post dan fotos wist ik niet..

Comment

Helaas staat er in de regels dat je pas vanaf 20 (fatsoenlijke) posts foto's van jezelf mag plaatsen.

Anyway, zeer netjes! Vooral je rug.
              Dumbells build a bigger chest
              Barbells build a bigger ego

Comment

ah oke, geen probleem post ik ze later nog wel, alleen geen id hoe ik nu die ene post kan editen..

Comment

Je kan enkel binnen de eerste 5 minuten je post editen.

Verder welkom
                  Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom!

Comment

ty, ty

Comment

Welgekomen
                        > vetpercentage : 19 %, > Gewicht : 114,5 kg, > Leeftijd : 22, > Lengte : 187 cm
                        BP: 1x120 kg, SQ: 6x160 kg, DL: 1x190 kg, Still bulking

Comment

welkom!

Comment

Welkom.

Voor je foto's posten moet je de regels nog maar even lezen
                            Who's the Chef

Comment

Welkom,

rug is erg goed. benen vind ik erg zwark.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X