effetjes voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• effetjes voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Tugba (25 jaar) en woon in Rotterdam. Ik heb een zoontje van 2, die mij een hele goede aantal vetten heeft bezorgt tijdens mijn zwangerschap, wel makkelijk he om het gelijk in zijn schoenen te schuiven Helaas ben ik als een domme rund gaan zitten vreten voor 2 en ben goed aangekomen. De afgelopen 8 maanden heb ik 15 kilo weten weg te werken door gezond te eten en elke dag een goed eind te joggen, maar nu ben ik dus weer 4 kilo bijgekomen en ik raak er dus goed gefrustreerd van. Het lijkt net alsof mijn lichaam niet meer wil afvallen en begint tegen te werken. Ik ben dus hier om advies van jullie te krijgen zodat ik meer kan afvallen en alles weer wat strakker krijg (vooral mijn buik ) .

Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
    Go heavy or go home!

Comment

Welkom
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Welkom !
        Dumbells build a bigger chest
        Barbells build a bigger ego

Comment

welkom, voedingsschema opstellen max 500kcal onder je behoefte gaan, verdere informatie vind u in de sticky van voeding, ik vermoed dat je hebt gecrashdieet? in dat geval maandje op onderhoudsniveau eten om je metabolisme terug op peil te krijgen.
          The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
          Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

aloha
            Blijf vooral je zelf, er zijn al zo veel anderen.

Comment

bienvenido

Comment

Bedankt allemaal.

Comment

Welkom...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...