Introductie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Introductie

Hoi iedereen,

Ik ben Antoniette van 23 jaar. De komende tijd ga ik hier rondsnuffelen naar goede tips, aanraders en big no no's op het gebied van fitness en gewichtsverlies.

Ben namelijk zekerrr ervan dat ik iets niet goed doe (of dat ik een trage vetverbranding heb??).

Even wat van mijn lifestyle vertellen. Ik kom oorspronkelijk vanuit de Caribbean, en ben naar Ned gekomen voor mijn studie. Soms zal ik wat engelse woorden in tekts gebruiken. Laatste jaar ben ik begonnen met mijn Master . Ik denk dat de stress in combinatie met slecht voeding en weinig eten heeft gezorgd dat ik 8 kilo ben aangekomen. Mijn dag en nacht ritme is extreem slecht. Ik voel me vaak wat moe, kan moeilijk in slaap vallen en nog moeilijker van bed af smorgen's. Ik rook (en besef dat dit heel slecht is) en ik eet niet op vaste tijdstippen. Tja.. hahah klinkt allemaal niet zo best maaarrr hier ga ik wat aan doen., O yes believe that!

En in de proces om hier wat aan te doen heb ik de beslissing genomen om mij op bodynet te registreren, in case I get stuck somewhere on the road to healthy living.

Peace out!!

Nz

Welkom

Comment

Welkom!
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

welkom

Comment

welkom,
          veel plezier op het form,

Comment

welkom

post maar eens een begin foto
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

welkom
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

welkom, bijna perfect Nederlands, beter als vele andere reacties.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X