Hallo allemaal,
Na 2 maanden 'stiekem' meelezen, en begonnen met eten, trainen en (te weinig) slapen, me hier dan ook aanmelden
Mijn verhaal/motivatie:
Er zijn van die momenten in je leven, dat je denkt: nu doen of nooit meer..
Voor mij kwam dat helaas niet op m'n 17e, of 27e, maar op m'n 37ste...
een foto op vakantie, waarvan je denkt: die kan echt niet meer...
Ik kan nóg 10 jaar blijven dromen van een breder, gespierder lijf met meer massa, maar dan komt t nooit....
dat betekende dus afvallen de afgelopen maanden (15 kilo totaal) en nu dan ook de stap verder zetten: bouwen.
daarom actie: sinds 2 maanden hard bezig met trainen, en zowaar zichtbaar resultaat (van niets naar een klein beetje zie je al snel natuurlijk)..
Omkijken in spijt heeft geen zin (..had ik de afgelopen 20 jaar...) dus ik beschouw t als een langdurig experiment met mezelf: hoe ver kan ik als 37 jarige nog komen met een serieuze en goede aanpak...?
Het doel is als zovelen hier denk ik: massa!
IK wil het serieus aanpakken: eerst goed bulken en dan cut begin volgend jaar.
- begonnen met 8 weken FB 3x week; me nu orienteren op 4dagen split (iemand suggesties?)
- bulken met eten gaat me goed af (best eng als je net 15kg bent afgevallen), maar t valt me 100% mee, de groei zit op de juiste plekken.
- 6x/dag eten (kip tonijn melk enz enz... genoeg gelezen hier) + whey
- stressvolle baan + s avonds trainen is niet ideaal voor rust, dat is nog een puzzel voor me...
later ongetwijfeld meer - nu alvast: dank voor alle tips!
Na 2 maanden 'stiekem' meelezen, en begonnen met eten, trainen en (te weinig) slapen, me hier dan ook aanmelden
Mijn verhaal/motivatie:
Er zijn van die momenten in je leven, dat je denkt: nu doen of nooit meer..
Voor mij kwam dat helaas niet op m'n 17e, of 27e, maar op m'n 37ste...
een foto op vakantie, waarvan je denkt: die kan echt niet meer...
Ik kan nóg 10 jaar blijven dromen van een breder, gespierder lijf met meer massa, maar dan komt t nooit....
dat betekende dus afvallen de afgelopen maanden (15 kilo totaal) en nu dan ook de stap verder zetten: bouwen.
daarom actie: sinds 2 maanden hard bezig met trainen, en zowaar zichtbaar resultaat (van niets naar een klein beetje zie je al snel natuurlijk)..
Omkijken in spijt heeft geen zin (..had ik de afgelopen 20 jaar...) dus ik beschouw t als een langdurig experiment met mezelf: hoe ver kan ik als 37 jarige nog komen met een serieuze en goede aanpak...?
Het doel is als zovelen hier denk ik: massa!
IK wil het serieus aanpakken: eerst goed bulken en dan cut begin volgend jaar.
- begonnen met 8 weken FB 3x week; me nu orienteren op 4dagen split (iemand suggesties?)
- bulken met eten gaat me goed af (best eng als je net 15kg bent afgevallen), maar t valt me 100% mee, de groei zit op de juiste plekken.
- 6x/dag eten (kip tonijn melk enz enz... genoeg gelezen hier) + whey
- stressvolle baan + s avonds trainen is niet ideaal voor rust, dat is nog een puzzel voor me...
later ongetwijfeld meer - nu alvast: dank voor alle tips!
Comment