Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een sixpack is niet zo makkelijk. Je moet erg goed op je voeding letten, en de goede oefeningen weten. Zelf ben ik afgehaakt omdat ik gewoon lekker vettig wil kunnen eten.
Ga vooral cardio doen, en zoek op youtube een goede workout
Op youtube ga je echt geen workout vinden. Lees de tienerbodybuilding sticky en begin met een deftig trainingschema...
Een sixpack is wel makkelijk als je een voedingschema, geduld en discipline hebt...
Er zijn enkele goede channels op youtube. Eentje die ik zeeeer aan kan raden om eens te bekijken is Scott Herman. Veel goede tips, veel uitleg over de oefeningen, en er zijn ook workouts te vinden. Oordeel niet over mijn post, maar ga zelf eens browsen door zijn channel
Ook handig om eens wat andere oefeningen te bekijken om je oefeningen eens te varieren YouTube - Kanaal van ScottHermanFitness
(ik zeg nu overigeens niet dat je de stickies niet moet gaan lezen, ik heb hier de afgelopen week eerst goed rondgeneusd en vanalles gelezen, steek je echt heel veel van op!)
Er zijn enkele goede channels op youtube. Eentje die ik zeeeer aan kan raden om eens te bekijken is Scott Herman. Veel goede tips, veel uitleg over de oefeningen, en er zijn ook workouts te vinden. Oordeel niet over mijn post, maar ga zelf eens browsen door zijn channel
Ook handig om eens wat andere oefeningen te bekijken om je oefeningen eens te varieren YouTube - Kanaal van ScottHermanFitness
(ik zeg nu overigeens niet dat je de stickies niet moet gaan lezen, ik heb hier de afgelopen week eerst goed rondgeneusd en vanalles gelezen, steek je echt heel veel van op!)
Op dit channel staat het vol van core en abs workouts en tijdverspillende isolatie oefeningen op machines. Ik zie nergens oefeningen/workouts met degelijke compound oefeningen die iets bijbrengen aan je schema.
Als je niet op je eten let en je doet deze "ultimate abs workout" zoals ze het noemen zul je geen sixpack te zien krijgen tenzij je skinny bent en verder geen spieren hebt.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Op dit channel staat het vol van core en abs workouts en tijdverspillende isolatie oefeningen op machines. Ik zie nergens oefeningen/workouts met degelijke compound oefeningen die iets bijbrengen aan je schema.
Als je niet op je eten let en je doet deze "ultimate abs workout" zoals ze het noemen zul je geen sixpack te zien krijgen tenzij je skinny bent en verder geen spieren hebt.
Ik bedoelde niet perse op de Abs, maar meer over het algemeen. Er staan vooral veel 'How to' (maarja daar heb je ook sportinstructeurs voor) en tips. En de gast zelf op die channel heeft ook vaak aangegeven dat als je niet op je eten let dat je geen abs zult zien
Anyhow.. we're going offtopic..
@Shoarmabeer:
Nogmaals, zoals vele 'senior'-members hier al hebben gezegd, lees de stickies. Ik heb het de afgelopen tijd ook gedaan en je steekt er veel van op.
Steek er zelf ook wat energie in, er zijn niet 2 dingen die wij jou kunnen vertellen zodat je abs krijgt. Lees de stickies en stel later eventuele specifieke vragen aan de members met kennis
ik ben 152 en ik weeg 42.
kan ik een sixpack krijgen
ik fiets elke dag 40 km naar school. 20 heen 20 terug.
en hoeveel oefeningen en welke moet ik dan doen?
Comment